2:2 בין ליברפול לניוקאסל, שערי בכורה להזאר בליגה

הזאר. חיכה לרגע הזה שנה שלמה
הזאר. חיכה לרגע הזה שנה שלמה |

בניטס עדיין מתחת לקו האדום. צ'לסי ניצחה 1:4, ססק סיים עם 3 בישולים

(גודל טקסט)

ניוקאסל ורפא בניטס התארחו אצל ליברפול במסגרת המחזור ה-35 בפרמיירליג וסיימו בתיקו 2:2 לאחר ששבו מפיגור כפול. סטארידג' כבש כבר בדקה השנייה, ללאנה (30) הכפיל. במחצית השנייה פאפיס סיסה (48) וג'ק קולבק (66) השוו את התוצאה ונתנו למגפייז נקודה חשובה במאבקי ההישרדות.

 

צ'לסי יצאה למשחק חוץ בבורנמות' וחזרה עם 1:4 מוחץ, כאשר אדן הזאר (34 ו-90) כובש את השערים הראשונים שלו העונה בליגה. פדרו (5) ו-וויליאן (71) הוסיפו, אלפיק צימק זמנית בדקה ה-36.

 

 

בורנמות' – צ'לסי 4:1

 

ג'ון טרי ניצל את הפציעה שלו והתייצב לצידו של חוס הידינק על ספסל המחליפים כדי ללמוד מההולנדי. כבר בדקה החמישית ראו השניים איך פברגאס חותך את הגנת בורנמות' עם מסירה חכמה ופדרו מסיים בצ'יפ מעל בורוץ. בדקה ה-34 פברגאס הוסיף עוד בישול לסטטיסטיקה, כשהפעם המבקיע היה אדן הזאר, בשערו הראשון העונה בליגה.

 

הצ'ריז חזרו למשחק כעבור שתי דקות, כשאלפיק נגח פנימה אחרי כדור קרן. גראבן היה קרוב להשוות עוד לפני המחצית, אבל בגוביץ', שהחליף את קורטואה המורחק, היה במקום והדף את הניסיון של החלוץ המקומי. למרות שבמחצית השנייה הקצב נרגע, פברגאס בישל גם לוויליאן בדקה ה-71 והזאר השלים צמד בתוספת הזמן. 1:4 בסיום לבלוז.  

 

הרכבים

בורנמות': ארתור בורוץ'; סימון פראנסיס, טומי אלפיק, סטיב קוק, צ'רלי דניאלס; אנדרו סורמן, דן גוסלינג, מארק פיו, ג'וניור סטניסלאס (מאט ריצ'י 78); לואיס גראבן (בניק אפובה 63), ג'ושוע קינג (קאלום וילסון 63).

 

צ'לסי: אסמיר בגוביץ'; בראניסלב איבנוביץ', ססאר אספיליקווטה, באבא רחמן, ג'ון אובי מיקל; ססק פברגאס, וויליאן (רובן לופטוס-צ'יק 83), נמייה מאטיץ', אדן האזר, פדרו; דייגו קוסטה.

 

מהלך המשחק: 

 

דקה 5

0:1 לצ'לסי: פברגאס מוצא בכדור חכם את פדרו, שמנצל טעות בהגנת הצ'ריז וכובש בקלילות נגד בורוץ.


פדרו מקפיץ מעל בורוץ (Gettyimages)

דקה 20

הזדמנות גדולה לבורנמות': בגוביץ' לא מצליח להשתלט על כדור קרן, אבל קוק בועט לשמיים משמונה מטרים.

דקה 34

0:2 לבלוז: אדן הזאר מקבל מסירה עם העקב מפברגאס ובועט שטוח לפינה הקרובה מחוץ לרחבה. שער שדה ראשון לבלגי העונה.

דקה 36

בורנמות' מצמקת ל-2:1: אלפיק נוגח פנימה אחרי עוד קרן של הצ'ריז.


בורנמות' ואלפיק לא מוותרים (Gettyimages)

דקה 38

בורנמות' כמעט משווה: גראבן בורח להגנת צ'לסי, אבל בועט היישר לגופו של בגוביץ'.

דקה 71

צ'לסי כבר ב-1:3: שער זהה לזה של פדרו, רק הפעם פברגאס מבשל לוויליאן.

דקה 90

1:4 לכחולים: חילופי מסירות בין באבא רחמן, פברגאס ומאטיץ' מסדרים להזאר עוד שער. הפעם בלגי כובש מקרוב.


הזאר חזר לחייך (Gettyimages)

ליברפול – ניוקאסל 2:2

 

במקביל ליברפול חיפשה ניצחון חמישי ברציפות כאשר פגשה את ניוקאסל, שנלחמת על חייה בליגה. עם זאת, המוקד במשחק הייתה חזרתו של רפא בניטס לאנפילד, לראשונה מאז אימן זמנית את צ'לסי ב-2013.

 

דניאל סטארידג' כבש כבר בדקה השנייה אחרי כדור ארוך נהדר מאלברטו מורנו. הספרדי לא נרגע והוסיף עוד בישול לאדם ללאנה בדקה ה-30, שכבש בבעיטה יפה לחיבורים. בפתיחת המחצית השנייה המגפייז הצליחו לצמק, כאשר פאפיס סיסה ניצל טעות של מיניולה. ג'ק קולבק כבש את השוויון בדקה -66 ודאג לחלוקת הנקודות. 


קלופ ובניטס במתח (Gettyimages)

 

כעת במאזנה של ניוקאסל 30 נקודות אחרי 35 מחזורים. לנוריץ', שמעל הקו האדום, נקודה יותר ומשחק חסר. סנדרלנד, הצלע השלישי במאבק ההישרדות, גם כן עם 30 נקודות, אבל עם שני משחקים פחות מהמגפייז.

 

הרכבים

ליברפול: סיימון מיניולה; קולו טורה, דיאן לוברן, אלברטו מורנו, קווין סטיוארט; קונור רנדל (פיליפה קוטיניו 71), ג'ו אלן (לוקאס לייבה 72), ג'יימס מילנר, אדם לאלאנה (סיי אוג'ו 83); רוברטו פירמינו, דניאל סטארידג'.

 

ניוקאסל: קארל דארלו; ג'אמל לאסלס, צ'נסל אמבמבה, פול דאמט, ורנון אניטה; צ'יק טיוטה (ג'ונג'ו שלבי 83), מוסה סיסוקו, ג'ק קולבק, אנדרוס טאונסנד, איוסה פרס (ג'ורג'יניו ויינאלדום 46); פאפיס סיסה (אלכסנדר מיטרוביץ' 75).

 

מהלך המשחק: 

 

דקה 2

0:1 לליברפול: אלברטו מורנו שולח כדור ארוך לעבר סטארידג', החלוץ עוצר על החזה, מסתובב ובועט לפינה מ-15 מטר. לא כך רצה רפא בניטס לפתוח את המשחק נגד האקסית.

דקה 30

האדומים כבר ב-0:2: שוב מורנו מבשל. הפעם המגן הספרדי מוצא את ללאנה על סף הרחבה, שמשחרר בעיטה אדירה לחיבורים.


ללאנה. שער גדול לקשר האנגלי  (Gettyimages)

דקה 48

ניוקאסל מצמקת ל-2:1: אניטה מגביה מאגף ימין, מיניולה טועה ביציאה לכדור וסיסה נוגח מחמישה מטרים לשער ריק.

דקה 59

אלן נוגח משמונה מטרים וסוחט הצלה גדולה מדארלו, פירמינו ראשון על הריבאונד וכובש מקרוב, אך השער נפסל בגלל הנבדל של הברזילאי.

דקה 66

ניוקאסל משווה ל-2:2: טאונסנד פורץ באגף ומגביה, ההגנה מצליחה להרחיק, אבל רק עד קולבק שבועט מקצה הרחבה. הכדור פוגע בלוברן, מטעה את מיניולה ונכנס פנימה.


קולבק משווה את התוצאה (
Gettyimages)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי