5 נקודות מאליפות: לסטר מחצה 0:4 את סוונזי

שחקני לסטר חוגגים. הכנה לסיום העונה?
שחקני לסטר חוגגים. הכנה לסיום העונה? | צילום: Gettyimages

צמד לאוז'ואה בניצחון בפער הכי גדול העונה. קריסטל פאלאס בגמר הגביע

(גודל טקסט)

ערב המחזור ה-35 (שלושה מחזורים לסיום העונה) חיפשו בלסטר ניצחון שיקרב אותם בעוד צעד לעבר האליפות ההיסטורית. אז הם לא לקחו סיכונים, ניצחו 0:4 את סוונזי והציגו כדורגל שראוי לאלופת אנגליה. כרגע הפער מטוטנהאם השנייה הוא שמונה נקודות, כאשר התרנגולים עדיין צריכים לפגוש את ווסט ברומיץ'.

 

השועלים עלו למשחק ללא ג'יימי וארדי, אך קשה לדמיין מישהו שהרגיש בחסרונו. כבר בפתיחה ריאד מאחרז ניצל טעות בהגנת האורחים וכבש את הראשון (10). ליאו אוזואה, שקיבל את חולצת ההרכב במקומו של החלוץ המושעה, החזיר לקלאודיו ראניירי על הקרדיט עם צמד (30, 60) ומארק אולברייטון סגר את התוצאה (85) לאחר מבצע אישי מרהיב של דמאריי גריי.

 

 

לאחר שפספס אין ספור פעמים את הזכייה באליפות, קלאודיו ראניירי קרוב מתמיד לעשות זאת, דווקא עם קבוצה שהיה חותמת בתחילת העונה על הישארות בליגה. האוהדים כבר יודעים שזה לא חלום והם כבר מתכוננים ליריבות בליגת האלופות. אגב, הניצחון הזה גם הוציא סופית את ארסנל ומנצ'סטר סיטי ממאבק האליפות, מי היה מהמר על זה לפני חודשיים, אז ניצחו התותחנים 1:2 בקרב הצמרת מול לסטר?

 

Chants from the Leicester fans today:

"4-0 to the one-man team."

"Barcelona we're coming for you."

Party time. pic.twitter.com/zhjs90KSza

— Squawka News (@SquawkaNews) April 24, 2016

 

אוהדי לסטר. יודעים שזה לא חלום (gettyimages)

 

הרכבים

 

לסטר: קאספר שמייכל; דני סימפסון, ווס מורגן, רוברט הות', כריסטיאן פוקס; ג'פרי שלופ (מארק אולברייטון/ 82), דני דרינקווטר, אנגולו קאנטה, ריאד מאחרז; ליאו אוז'ואה (אנדי קינג/ 79), שינז'י אוקאזקי (דמאריי גריי/ 73).

 

סוונזי: לוקאס פביאנסקי; אנחל ראנחל, פדריקו פרננדס, פדריקו ווילאמס, ניל טיילור; ג'ק קורק, לירוי פר (אלברטו פלושצ'י/ 46), ליאון בריטון; אנדרה אייוו, גילפי סיגורדסון (קי סונג יונג/ 75), וויין ראוטלדג' (ג'פרסון מונטרו/ 46).

 

מהלך המשחק

דקה 10

לסטר עלתה ליתרון 0:1: לאחר פתיחה מנומנמת, הגנת סוונזי התקשתה בהרחקת כדור, ריאד מאחרז השתלט עליו, פרץ לרחבה וכבש את שער היתרון לקבוצתו.



מאחרז חוגג. מי צריך את וארדי? (gettyimages)

דקה 30

לסטר עלתה ליתרון 0:2: השועלים קיבלו כדור חופשי אלכסונית מהשער. דרינקווטר הרים כדור לרחבה, אוז'ואה עלה מצוין ונגח את הכדור עמוק לרשת.



אוז'ואה. הצדיק את המקום בהרכב (gettyimages)

דקה 60

לסטר עלתה ליתרון 0:3: קספר שמייקל הרחיק כדור שהגיע אל ג'פרי שלופ שיצא למתפרצץ, הגנאי הגיע לרחבה ומסר כדור רוחב לליאו אוז'ואה שרק גלגל פנימה.


שמייקל. התחיל את המהלך (gettyimages)

אוז'ואה. מצאו מחליף לוארדי? (gettyimages)

דקה 85

לסטר עלתה ליתרון 0:4: מבצע מדהים של גריי. המחליף פרץ 70 מטר לרחבה, פאביאנסקי הדף את הבעיטה שלו לשער, אך אולברייטון הגיע ראשון לריבאונד וכבש את הרביעי.



אולברייטון חוגג עם החברים. הניצחון הגדול ביותר העונה (
gettyimages)

 

קריסטל פאלאס – ווטפורד 1:2 (חצי גמר הגביע)

לאחר שאתמול (שבת) שמנצ'סטר יונייטד עלתה בצורה הדרמטית לגמר הגביע, היום הצטרפה אליה גם קריסטל פאלאס שניצחה 1:2 את ווטפורד. יאניק בולאסי כבש כבר בפתיחה (6) כדי להקפיץ את אלפי האוהדים בוומבלי. טרוי דיני הצליח להשוות בדקה ה-55, אך הקבוצה של אלן פרדיו לא נלחצה וכבשה שוב שש דקות מאוחר יותר מרגליו של קונור וויקהאם.

 

שחקני פאלאס חוגגים. יונייטד מחכה בגמר (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי