אביו של יא יא טורה לפפ גווארדיולה: "סלח לו"

טורה וגווארדיולה. ישימו את הכל בצד?
טורה וגווארדיולה. ישימו את הכל בצד? | צילום: gettyimages

מנצ'סטר סיטי תצא למשחק מול סוונזי (17:00). אגוארו צפוי לחזור להרכב

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי, הקבוצה החמה ביותר בפרמייר-ליג, תצא היום למשחק מול נוסף מול סוונזי אותה ניצחה בגביע הליגה, במטרה לשמור על מאזן מושלם בליגה. בצד השני, ינסה מאמן הברבורים, פראנצ'סקו גווידולין להימנע מפיטורין לאחר הפתיחה החלשה של קבוצתו.

 

בסיטי ניסו להימנע השבוע מהתקשורת וטסו לוויילס על מנת להתכונן בשקט למשחק, אך יחסו של פפ גווארדיולה ליאיא טורה המשיכה להיות שיחת היום בקבוצה. כזכור, המאמן הכריז כי הקשר לא ישחק בקבוצה עד שסוכנו דימיטרי סליוק לא יתנצל בפניו על דברים שאמר בעבר.

 

 

עם זאת, אביו של השחקן מחוף השנהב יצא בקריאה נרגשת וביקש מגווארדיולה לתת לבנו הזדמנות נוספת: "יאיא מאוד אוהב את הקבוצה ויש לפפ את כל הסיבות לתת לו לשחק. אני מודאג בקשר לבן שלי. זו בעיה. אנחנו מבקשים מגווארדיולה לרדת לקרקע. אומנם הוא הבוס, אך אני מבקש ממנו שיסלח לבן שלי ויחזיר אותו לעבודה".

 

החדשות הטובות מבחינת סיטי הן שוינסנט קומפני, שנפצע שוב בגביע הליגה, סובל כנראה ממתיחה קלה במפשעה ויוכל לחזור לפעילות בתוך כמה שבועות. הוא לא שיחק עדיין בליגה העונה לאחר שגם בעונה שעברה סבל מפציעות רבות ורשם רק 14 הופעות. אלכסנדר קורלוב יחזור על חשבונו להרכב. לעומתו, מי שצפוי לחזור להרכב הוא סרחיו אגוארו.

 

אגוארו. חוזר להרכב (gettyimages)

 

הרכבים משוערים

סוונזי: לוקאס פביאנסקי; קייל נוטון; ג'ורדי אמת, פדריקו פרננדס, סטיבן קינגסלי; ג'ק קורק, לירוי פר, וויין ראטלידג', מודו בארו, גילפי סיגורסון; פרננדו יורנטה.

 

מנצ'סטר סיטי: קלאודיו בראבו; אלכסנדר קורלוב, ניקולאס אוטמנדי, ג'ון סטונס, באקרי סנייה; פרננדיניו, לירוי סנה, אילקיי גונדוגאן, קווין דה בריינה, ראחים סטרלינג, סרחיו אגוארו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי