אייטור קראנקה עקץ: "מוריניו עדיף על פפ"

| צילום: AFP

באנגליה משוכנעים שחלוץ אתלטיקו על הכוונת של סיטי. וגם: היחס לקון

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי היא תעלומה ענקית העונה. היא פתחה את העונה עם עשרה נצחונות רצופים, אחרי זה לא ניצחה שישה ברצף ואחרי הניצחון הגדול על ברצלונה 1:3 כולם חשבו שהמשחק מול מידלסברו הוא לפרוטוקול בלבד, אבל פפ גווארדיולה קיבל עוד סטירה כשהאורחים השוו באיתיחד משער בזמן פציעות וקבעו 1:1 סופר דרמטי ומפתיע.

 

סיטי איבדה את המקום הראשון ותירוצים על עייפות מהמשחק נגד בארסה לא יכולים להתקבל כשיש לך סגל כה גדול ועמוס בכוכבים. גווארדיולה, למשל, נתן לראחים סטרלינג לנוח והותיר אותו מחוץ לסגל, אולם מעבר לכך פתח עם שאר כוכביו בהתקפה וראה שלל החמצות והצלות מרהיבות מצדו של ויקטור ואלדס, אותו הוא מכיר היטב.

 

 

אדם נוסף שמכיר מקרוב פפ ועשה לו צרות אתמול הוא המנג'ר האורח, אייטור קרנקה ששימש בעבר כעוזרו של ז'וזה מוריניו בריאל מדריד ומערכת היחסים שלו עם גווארדיולה רעועה בלשון המעטה. בסיום המשחק אמר מנג'ר מידלסברו: "מוריניו מנג'ר טוב יותר מפפ. הראינו יותר מדי כבוד לסיטי שיש לה אומנם סגל פנטסטי, אבל אמרתי לשחקנים במחצית להתחיל לשחק כדורגל".  

 

מוריניו יותר טוב? היריב המושבע סבור שכן (AFP)

 

כובש שער השיוויון, הקשר מרטן דה רון ההולנדי ששיחק בשנה שעברה באטלנטה האיטלקית, אמר בסיום: "אני בהלם מהשער. אני אף פעם לא כובש. ראיתי את אלכס גרסיה נמוך הקומה לידי וידעתי שאני יכול להתרומם מעליו ולנגוח פנימה. רצתי לאוהדים בטירוף ולא ידעתי מה לעשות". הוא כבש רק 9 שערים בקריירה שלו ובשלוש העונות האחרונות שער אחד בכל עונה. 

 

לא רגיל לכבוש. דה רון (Gettyimages)

 

פפ כמובן היה מאוכזב בסיום והבהיר: "אנחנו צריכים להשתפר בשתי הרחבות. גם בהתקפה וגם בהגנה. לכבוש יותר ולספוג פחות. אולי הקבוצה היתה עייפה בסיום, אבל אם אגוארו היה כובש מההזדמנות שהייתה לו זה לא היה משנה. קרה לנו אותו דבר כמו נגד אברטון וסאות'המפטון".

 

סרחיו אגוארו כבש את שערו ה-150 בסיטי בכל המפעלים וזכה לפרגון מפפ, על אף שהקטלוני הזכיר את ההחמצה הגדולה של הארגנטיני: "זה הישג אדיר. אני כבשתי כל הקריירה 11 שערים", אבל שעות לאחר המשחק פורסם בעיתוני אנגליה שגווארדיולה מתכוון לשלם את סעיף השחרור של אנטואן גרייזמן.

 

70 מיליון ליש"טי עלה הצרפתי של אתלטיקו מדריד לכל קבוצה שתחפוץ בו, והרי שסיטי לא לבד במירוץ – גם צ'לסי ופאריס סן ז'רמן צפויות להתחרות על שירותיו של החלוץ שחתום באתלטיקו מדריד עד 2021.

 

אגוארו הוחלף וסיטי ספגה. קון היה יכול לגמור את הסיפור (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי