ב-19:15: דה בריינה וסיטי אצל צ'לסי

אם הוא היה משחק הרבה אולי הוא היה יכול להגיב. דה בריינה
אם הוא היה משחק הרבה אולי הוא היה יכול להגיב. דה בריינה | צילום: Gettyimages

הבלגי שהתפספס בלונדון: "לא נתנו לי הזדמנות". דייגו קוסטה חוזר להרכב

(גודל טקסט)

צ'לסי עדיין רוצה לשמור על החלום הקלוש לשחק בעונה הבאה בליגה האירופית, ובדרך היא יכולה לגרום נזק למנצ'סטר סיטי אם תנצח אותה היום בסטמפורד ברידג' (19:15, שידור ישיר בספורט2).

 

מי שיעמוד במוקד העניינים במשחק הוא הכוכב העולה של הסיטיזנס, קווין דה בריינה, ששב מפציעה ארוכה וכבש שני שערים חשובים נגד פ.ס.ז' בשני משחקי רבע גמר ליגת האלופות. דה בריינה ישוב לסטמפורד ברידג' למשחק נגד הקבוצה שרכשה אותו ב-7 מיליון ליש"ט, אך מיהרה למכור אותו לוולפסבורג ב-18 מיליון ליש"ט, לאחר שהמאמן ז'וזה מוריניו סבר שהוא לא מתאים מנטלית. הבלגי נחשב לאחד הפספוסים הגדולים של "המיוחד" שפספס גם את רומולו לוקאקו, חואן קואדרדו ומוחמד סלאח.

 

 

הבלגי עצמו, שכבר 15 שערים העונה, הצטנע כהרגלו והדגיש שאין לו שם דבר להוכיח: "מה כבר אני יכול להוסיף? אם הייתי משחק הרבה ואם הייתי משחק רע אולי היה על מה לדבר, אבל פשוט לא קיבלתי דקות בצ'לסי". בליגה בצ'לסי הוא פתח פעמיים בהרכב ובישל שער.

 

התפספס בבלוז. דה בריינה נגד צ'לסי ובמדיה (gettyimages)

 

הסיטיזנס אמנם העפילו לחצי גמר ליגת האלופות, אך הם רוצים לוודא שהם ישחקו במפעל גם בעונה הבאה. המקום השלישי בליגה ישלח אותם ישירות לשלב הבתים, בעוד המקום הרביעי ייאלץ אותם להשתתף במוקדמות המפעל הבכיר ביבשת. "יש לנו עוד שלושה משחקי פרמייר-ליג עד למשחק הראשון בחצי גמר האלופות", הדגיש המאמן מנואל פלגריני. "חשוב מאוד שנשמור על היכולת שהראנו נגד פ.ס.ז' ונמשיך לנצח. זה תלוי בנו עם נסיים במקום שלישי או רביעי".

 

הידינק: מעולם לא ראיתי שחקן שנפל ביכולת כמו הזאר

מהעבר השני, דייגו קוסטה ישוב לשחק אחרי שהשלים הרחקה של שלושה משחקים. המנג'ר חוס הידינק הודה שהוא מודאג מיכולתו של אדן הזאר, שלא מצליח להתרומם אחרי נפילה ענקית מהעונה שעברה. הזאר אומנם פצוע ולא יהיה בסגל יחד עם לואיק רמי וג'ון טרי, אבל ההולנדי כן מצא מקום להתייחס לבלגי הקטן: "ראיתי בעבר שחקנים גדולים שנופלים ביכולת, אבל לא בצורה כזאת דרסטית. שנה שעברה הוא היה מספר 1 במועדון וכיום הוא בסוף התור".  

 

ממקום ראשון לסוף התור. הזאר (gettyimages)

 

הרכבים משוערים

 

צ'לסי: טיבו קורטואה; סזאר אספיליקווטה, גארי קייהיל, בראניסלב איבנוביץ', קנדי; ססק פברגאס, ג'ון אובי מיקל, נמניה מאטיץ', וויליאן; פדרו, דייגו קוסטה.

 

מנצ'סטר סיטי: ג'ו הארט; בקארי סאניה, ניקולאס אוטאמנדי, אליאקים מנגאלה, גאל קלישי; פרננדו, פרננדיניו, סמיר נאסרי, יאיא טורה, קווין דה בריינה; סרחיו אגוארו.

 

שוב אתכם. קוסטה (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי