בארטון נגד גווארדיולה: "מה ג'ו הארט עשה לו?"

הארט. שוער נבחרת אנגליה סופסל והממלכה סוערת
הארט. שוער נבחרת אנגליה סופסל והממלכה סוערת |

קשר סיטי בעבר תקף: "בתקופתי לא היו מתייחסים כך למי שרוצה להישאר"

(גודל טקסט)

פפ גווארדיולה הגיע במטרה לשנות את מנצ'סטר סיטי, אך לא כולם אוהבים את המהלכים שמבצע הקטלוני מאז נחת בממלכה. היחס שלו לג'ו הארט, שוער נבחרת אנגליה, עורר סערה והבוקר עלה למתקפה ג'ואי ברטון, קשר ריינג'רס שבעברו שיחק חמש שנים בסיטי.

 

בארטון, שידוע כטיפוס די בעייתי, לא חסך בביקורת נגד הקטלוני בתכנית "טוק ספורט" ואמר בפתח דבריו: "לא יודע מה הארט עשה לו רע, למה להתייחס אליו ככה?". ב"מירור" אף ציטטו את דברי הקשר בתכנית תחת הכותרת "מגעיל".

 

 

בארטון שהחל את הקריירה בסיטי, אבל אחר כך עזב והפך לילד הרע של הכדורגל האנגלי, הוסיף: "סיטי זה לא המועדון שעזבתי אותו. סיטי של פעם ועכשיו אלה שני ארגונים שונים לחלוטין. המועדון בו שיחקתי לא היה מתייחס בצורה כזאת לשחקן ששירת אותו כל כך הרבה שנים. הוא אנגלי בינלאומי ואחד שאולי היה יכול להגיע למועדונים גדולים יותר, אבל נשאר כי רצה להיות בסיטי". 

MIRROR SPORT: Pep blasted by Joey Barton over Hart: Disgusting pic.twitter.com/gyEmlmq0hY

— Neil Henderson (@hendopolis) August 17, 2016

 

בארטון המשיך להפציץ: "לא משנה עד כמה אתה מאמן גדול, מדובר ביחס אנושי בראש ובראשונה. ראיתי את ווילי קבאז'רו משחק ואתם רוצים להגיד לי שהוא טוב מהארט? צריך היה לתת להארט הזדמנות, ואם הוא לא היה טוב לומר לו שהוא לא הצליח להוכיח את עצמו".

 

העיתונים באנגליה מקדישים היום מקום נרחב למהפיכה של פפ בסטי שרוצה שוער-ליברו שיודע לשחק עם הרגליים והארט לא כזה. לדברי ה"מירור" הארט ויאיא טורה הבינו בדרך הקשה שפפ לא עושה חשבון לשמות הגדולים. "הם רק צריכים לשאול את רונאלדיניו וזלאטן איברהימוביץ'", נכתב. דורטמונד, אברטון וסביליה כבר הוזכרו כמי שעשויות לקלוט את שוער נבחרת אנגליה וסיטי.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי