בגלל הקטטה: ווסטהאם תשעה מאתיים אוהדים

|

הבלאגן במשחק מול צ'לסי ממשיך להעסיק את אנגליה. הפטישים יענשו?

(גודל טקסט)

הקטטה במשחק גביע הליגה בין אוהדי ווסטהאם לצ'לסי לא עברה לסדר היום באנגליה. הנהלת הפטישים החליטה להשעות מאתיים אוהדים שהיו מעורבים, ושבעה נעצרו. אוהדים רבים אמרו שלא יגיעו יותר עם ילדיהם, אחרי שילדה בת שמונה חטפה מטר מטבעות ואוהד צ'לסי נראה כשראשו זב דם אחרי שנזרק עליו כיסא.

התאחדות הכדורגל האנגלית פתחה בחקירה אחרי האירועים, אבל ווסטהאם תיענש רק אם יימצא שלא נקטה באמצעים הדרושים למנוע את מה שקרה. במועדון הלונדוני טוענים שאמצעי הבטיחות שהנהיגו היו תקינים. 

בעקבות ההחלטה למנוע מהאוהדים המעורבים להיכנס לאיצטדיון, הודיעה הנהלת הפרמייר ליג שלא תניח לאותם אוהדים להיכנס לשנה גם לשאר האיצטדיונים במדינה. פוליטיקאי בכיר באנגליה דרש מווסטהאם שבתוך שבועיים תגיש תוכנית ברורה עם ההתאחדות לגבי הטיפול בבעיות, אחרת היא תשחק ללא קהל. 

מנכ"לית ווסטהאם קארן בריידי: "זה עצוב שמאתיים אוהדים שאנחנו עכשיו מזהים אותם ונעניש אותם, הרסו אווירה מצוינת שהיתה במגרש עבור 55 אלף צופים נוספים שהגיעו". כוכב ווסטהאם לשעבר טוני גייל טען: "האיצטדיון לא בנוי לכדורגל מודרני ופיקוח על הבעיות של החוליגנים. יש המון כניסות לאיצטדיום וקשה מאוד לפקח על כולן". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי