בונה על נבאס: ריאל ויתרה על דה חאה

דה חאה
דה חאה | צילום: Gettyimages

מוריניו זכה בשוער, שצפוי להישאר במנצ'סטר יונייטד עד 2019

(גודל טקסט)

דויד דה חאה יישאר לפחות עונה נוספת במנצ'סטר יונייטד. הדיווח בנוגע להישארותו פורסם ב"אס" הספרדי, מאחר שהאופציה לרכישת השוער ב-50 מיליון יורו על ידי ריאל מדריד עומדת להסתיים והבלאנקוס לא מתכוונים להפעילה. על פי "דיילי מירור" הלונדוני, הוא צפוי להישאר באולד טראפורד עד תום החוזה שלו ב-2019.

במועדון האנגלי מרוצים מאוד מהישארותו של דה חאה, שכבר היה קרוב מאוד לעזוב את הקבוצה בקיץ האחרון. כזכור, לקראת העונה שעברה הגישה ריאל הצעה על השוער. לרוע מזלם, הבלאנקוס איחרו את מועד ההעברות בדקה אחת והעסקה לא נחתמה, אך האפשרות נשארה פתוחה עד עתה. כעת, כשהאופציה לרכישתו פגה, החליט הספרדי להישאר באולד טראפורד.

על אף סיומה של האופציה, לא נראה כי ריאל מדריד תכננה להציע פעם נוספת לדה חאה להצטרף לשורותיה. אלופת אירופה מביעה שביעות רצון מיכולתו של שוערה הנוכחי, קיילור נבאס וגם אוהדיה ישמחו לשמוע שהמועדון לא מחפש לו מחליף.


מוריניו, שוער כבר יש לו (gettyimages)

אחת הסיבות הנוספות לכך שדה חאה רצה לעזוב בעבר הייתה יחסיו הגרועים עם המאמן הקודם לואי ואן חאל. כעת, כשמוריניו ידריך את הקבוצה, יכול השוער לצעוד לדרך חדשה יחד עם המאמן שרוצה להחזיר את המועדון לקדמת הבמה של הכדורגל האירופאי.

דה חאה בן ה-25 גדל במחלקת הנוער של אתלטיקו מדריד וב-2009 ערך את הופעת הבכורה במדי הקבוצה הבוגרת. במאי 2011 הודיע מאמן מנצ'סטר יונייטד דאז, אלכס פרגוסון, שהשוער חתם עם האדומים על חוזה לחמש שנים בסך 17 מיליון לירות שטרלינג. במהלך השנים האחרונות זכה הספרדי עם יונייטד באליפות ב-2012/13 ובגביע האנגלי בעונה האחרונה.

בתחילת החודש הביע דה חאה את אכזבתו מההפסד של אתלטיקו מדריד ליריבה העירונית ריאל בגמר ליגת האלופות: "אני חושב שאתלטיקו גברה על כמה יריבות קשות מאוד והיה נראה כאילו הם רוצים את התואר יותר מריאל. אתלטיקו עבדה קשה בשנים האחרונות ולא היה לה מספיק מזל, אך המועדון ממשיך להאמין. שיחקתי שם המון שנים בילדותי והם אלו שנתנו לי את הכלים והבמה להצליח בזירה האירופאית".

דה חאה, שזכה שלוש פעמים בתואר שחקן השנה של השדים האדומים, הציג יכולת טובה במהלך העונה האחרונה. בזירה הבינ"ל, הוא שומר כרגע על רשת נקיה ביורו 2016 לאחר משחק אחד שבו ניצחה ספרד 0:1 את צ'כיה.


נבאס, מקבל גיבוי במדריד (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי