בורסה: מוריניו סימן את סאול וזלאטן

סאול
סאול |

ה"מיוחד" מונה ליונייטד וצפוי להעמיד הרכב משודרג: הנה תמונת מצב

(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו רק מונה למנג'ר מנצ'סטר יונייטד אבל צפויה לו לא מעט עבודה. לצד מספר שחקנים שעשויים להישאר כעת באולד טראפורד, נדמה שיש כאלו שימצאו עצמם בחוץ.

 

בראש הרשימה נמצא חואן מאטה שנזרק על ידי המיוחד מצ'לסי. מי שהגעת מוריניו עשויה להשאירו חרף חיזורים מריאל מדריד הוא השוער דויד דה חאה. הספרדי שלא ממש הסתדר עם לואי ואן חאל צפוי לאייש את עמדת השוער.

 

 

מוריניו מחזר אחר בלם שיחזק את מרכז ההגנה לצד כריס סמולינג שהציג עונה טובה. ברשימת השמות שנזרקים לאוויר נמצא ג'ון סטונס, בלמה המוכשר של אברטון וכמוהו היווני קוסטאס מנואלס, היווני של רומא. המחיר של היווני המשתדרג עשוי להיות סביב 30 מיליון יורו.

 

שם נוסף שעשוי לעשות את הדרך מרומא הוא המגן-קשר, אלסנדרו פלורנצי שגם הוא מחוזר באולד טראפורד. פלורנצי שיהיה חלק מסגל איטליה ביורו, עשוי להתחרות עם בן ארצו, מתיאו דרמיאן באגף ימין של ההגנה.

 


מעוז ההגנה? מנולאס (Gettyimages)

 


פלורנצי, תחרות לדרמיאן? (Gettyimages)

 

בקישור הדיווחים קושרים את נמניה מאטיץ' הסרבי לשידוך עם האיש שהביא אותו לסטמפורד ברידג', נמניה מאטיץ'. הקשר המוערך עתיד להיות המחליף של מייקל קאריק.

 

היהלום החדש של אתלטיקו מדריד, סאול גם הוא ברשימות של מוריניו. ציוות במרכז המגרש של מאטיץ' לצד סאול עשוי להפוך את הקישור של יונייטד להרבה יותר וורסטילי.

 


מאטה יילך, מאטיץ' יגיע? (Gettyimages)

 


את קוקה כבר רצו ביונייטד, אבל סאול יהיה זה שיגיע? (Gettyimages)

 

בחוד כמובן, זלאטן איברהימוביץ' חרף חיזורים ממילאן וה-MLS צפוי על פי המסתמן להגיע לאולד טראפורד וללמוד מה"מיוחד" על מנת לפתח את היום שאחרי. השבדי הוותיק צפוי להשתכר 220 אלף יורו לשבוע.

 


דפאיי, סוף לאכזבה? (Gettyimages)

 

מי שייהנו מהגעת מוריניו הם ממפיס דפאיי שהגיע בקול תרועה והפך לילד הרע בתקופה ואן חאל. הפורטוגלי צפוי להעניק קרדיט מחודש להולנדי. גם וויין רוני ואנדר הררה אחריהם חיזר כשהיה בריאל מדריד ובצ'לסי – ייהנו מקרדיט. לאוהדי יונייטד צפויה קבוצה איכותית, השאלה אם סגנון המשחק יתאים לציפיות.

 


ילמד מה"מיוחד", איברה? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי