ביילי ייעדר כחודשיים, מוריניו סופג אש משחקניו

ביילי. עוד מכה לשדים האדומים
ביילי. עוד מכה לשדים האדומים |

"הוא פשוט יושב במשרד", ביקרו ביונייטד את המנג'ר. וגם: רוני יעזוב כבר בינואר?

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד סופגת השפלות שבוע נוסף וכעת גם שחקני הקבוצה מתחילים בביקורת בעילום שם נגד המנג'ר ז'וזה מוריניו, אחרי רביעייה שחטפה הקבוצה מצ'לסי.

 

העיתון הלונדוני "טיימס" פרסם שחלק מכוכבי מנצ'סטר יונייטד לא אוהבים את העובדה שהמנג'ר "המיוחד" מנהל את אימוני הקבוצה ממשרדו בקרינגטון וממעט לצאת לכר הדשא ומשאיר את העובדה לעוזרו רוי פאריה. 

 

 

השחקנים טוענים שמוריניו יושב לבדו ומביט בהם מרחוק במקום ליצור קשרים טובים עם שחקניו על כר הדשא קודמו לואי ואן חאל יצר ריחוק מהשחקנים ואלה ציפו שמוריניו ינהג אחרת, אבל מסיבה כלשהי גם הוא בוחר להתנהג באופן דומה. בצ'לסי מוריניו נהג אחרת והיה קרוב מאוד לשחקניו, אולם ייתכן שהחליט לנסות דרך אחרת אחרי הכישלון בשנה שעברה בסטמפורד ברידג', כך נכתב בעיתון.

אם לא די בצרות, הערב פורסם כי הבלם מחוף השנהב אריק ביילי ייעדר כחודשיים לאחר שנפצע ב-4:0 לצ'לסי. הוא הגיע רק הקיץ מוויאריאל עבור 38 מיליון יורו ונחשב לאחד השחקנים היציבים עד כה בשדים האדומים. במקביל וכפי שפורסם הבוקר, וויין רוני עשוי לעזוב את מנצ'סטר יונייטד. אחרי 12 שנה במועדון, 532 משחקים ו-246 שערים עתידו של הקפטן במועדון הפאר נמצא בסכנה.

 

 

על פי דיווחים בממלכה, ז'וזה מוריניו הבהיר לרוני שאם הוא רוצה לשחק באופן קבוע כדאי שיחפש מועדון אחר. רוני מבוקש בשנחאי SIPG הסינית ובוודאי יהיו לו הצעות מקבוצות ב-MLS וקבוצות אנגליות אחרות.

 

ירח הדבש הקצר בין מוריניו לרוני הסתיים. מוריניו רצה להחתים אותו בעבר בצ'לסי, אבל היכולת שגילה החלוץ מתחילת העונה היתה בינונית למדי והפורטוגלי גם תיפקד אותו בקישור בגלל החתמת זלאטן איברהימוביץ'. המעמד של הקפטן המתגבר נמצא בנסיגה ברורה אצל המיוחד והוא לא פתח בארבעת משחקי הליגה האחרונים.

 

רוני קיבל את הבשורות ביום הולדתו ה-31 כששכרו עומד על 250 אלף ליש"ט בשבוע, מהמשכורות הכי גבוהות בליגה. אם ירצה להרוויח שכר גבוה ייאלץ כנראה לפנות למזרח.

 


אקורד הסיום שלו ביונייטד? (Gettyimages)

 

 

רוני רצה לשבור את שיאו של סר בובי צ'רלטון שכבש 249 שערים ביונייטד והשאלה אם מוריניו ייתן לו הזדמנויות לשבור את השיא שהחזיק מעמד 40 שנה. במשחק בו שיחק נגד פנרבחצ'ה בליגה האירופית הוא לא קיבל אפילו הזדמנות לבעוט את הפנדלים.

 

במקביל, הלחץ על מוריניו גובר. מחר (רביעי, 21:45, ספורט1) מצפה לפורטוגלי עוד מפגש עם פפ גווארדיולה, הפעם בגביע הליגה וברור שהפסד במפעל המשני יחסית רק יגביר עוד יותר את מפלס הלחץ.

 

בתוך כך, כוכב ברצלונה לשעבר צ'אבי המליץ בראיון למוריניו לא ללכת למלחמה כפי שעשה כשהיה מאמן ריאל מדריד בגלל ההפסד לצ'לסי והעובדה שהעונה לא החלה כפי שרצה. "כשהדברים לא מסתדרים למוריניו הוא תמיד רוצה מלחמות. זה מה שקרה בינו לפפ גווארדיולה כשאימנו בספרד". לאן יקח את זה המיוחד?

 

הלחץ על המיוחד הולך וגובר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי