בכר צריך להיזהר. חלוץ סאות'המפטון בכושר לוהט

בכושר אדיר
בכושר אדיר |

אוסטין חד מתמיד, והזימון לנבחרת קרוב. מאמן ספרטה פראג פוטר

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תארח את סאות'המפטון (חמישי, 20:00) ותצטרך לשים לב לצ'ארלי אוסטין שנמצא בכושר מצוין. הוא כבש אתמול (ראשון) בניצחון מרשים על ווסטהאם 0:3 בלונדון את החמישי שלו בארבעה משחקים.

 

השילוב בין אוסטין והקשר הסרבי דושאן טאדיץ' צריך בעיקר להדאיג את ברק בכר. אוסטין שנרכש מק.פ.ר בינואר האחרון ב-4 מיליון ליש"ט בלבד היה כובש שערים מעולה בברנלי וגם אצל ההופס, אבל סבל מירידה ביכולתו אצל הסיינטס, הרבה בגלל פציעה. הוא פתח רק בפעם השנייה העונה ויצא במחצית השנייה אולי כדי לשמור עליו. החדשות הטובות יחסית הגיעו כשהמגן המצוין סדריק הוחלף ועלול להיעדר עקב מתיחה.

 

 

עד לפני שבוע הסיינטס נראו כמו קבוצה שמתקשה להתרומם תחת קלוד פואל אך שני ניצחונות רצופים בליגה ו-0:3 על ספרטה פראג בליגה האירופית נתנו לצרפתי הרבה אוויר. "היתה לנו מחצית שנייה מעולה. בחצי הראשון לא שיחקנו כל כך טוב בגלל שלא החזקנו בכדור, אבל עדיין הובלנו בדקה ה-40. בחצי השני הגענו להרבה מצבים וכבשנו שערים יפים. זה טוב לעתיד, כי אחרי שהקבוצה החלה חלש את העונה צברנו ביטחון", סיכם פואל.

 


יחגוג גם על גורש? (AFP)

 

על אוסטין והיכולת שלו ציין: "בעקבות הפציעה של הארי קיין, סם אלרדייס צריך לשקול לזמן אותו לנבחרת. אם הוא כובש בכל משחק הוא יכול לעשות את זה גם בנבחרת. הוא שחקן שיודע לכבוש שערים במצבים שונים".

יריבה אחרת של האלופה בבית, ספרטה פראג, נמצאת בצרות. שלושה ימים לפני המפגש בינה לבין אינטר, מאמנה זדנק שצ'סני פוטר ובשלב זה יחליפו אותו שלושת עוזריו. במחזור הקודם של שלב הבתים הובסה ספרטה 3:0 אצל סאות'המפטון, וגם בליגה המקומית היא מאכזבת כשהיא מדורגת רק רביעית. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי