במנצ'סטר טענו: לא מדובר בפצצה. סיטי שוב באלופות

תמונות נדירות באולד טראפורד
תמונות נדירות באולד טראפורד |

אולד טראפורד פונה עקב חפץ חשוד. יונייטד תשחק בשלישי, ארסנל סגנית

(גודל טקסט)

המאבק על הכרטיס האחרון לליגת האלופות בליגה האנגלית (למעט העובדה שאולי ליברפול תשיג את הכרטיס עם זכיה בליגה האירופית) הוכרע. מנצ'סטר סיטי הבטיחה מעשית את המקום הרביעי לאחר 1:1 אצל סוואנזי ועם הפרש שערים עדיף הסיטיזנס הותירו את יונייטד מחוץ למפעל הבכיר ביבשת זו השנה השניה ברציפות. למרות שהמשחקים היו אמורים להתחיל במקביל, חשש לחפץ חשוד באולד טראפורד גרם לדחיית המשחק בין מנצ'סטר יונייטד לבורנמות' לשלישי בערב (22:00, שעון ישראל).

 

האיצטדיון פונה, דיווחים על טלפון מחובר בחוטי חשמל לצינור דלפו לתקשורת ויחידת סילוק פצצות שהוזעקה למקום ביצעה פיצוץ מבוקר של החפץ. לאחר מכן יצאה ההודעה המשטרתית כי מדובר בחפץ לא נפיץ, כעת ייאלצו באנגליה למצוא מועד לקיום ההתמודדות כאשר בשבת מצפה ליונייטד גמר הגביע נגד קריסטל פאלאס.

 

 

Manchester United's final match against Bournemouth at #OldTrafford has been called off.https://t.co/yPCHnUNF9Fpic.twitter.com/vXUf6swSvt

— BBC Sport (@BBCSport) May 15, 2016

 

בעקבות האירועים הוזעקה לאולד טראפורד היחידה הבריטית לסילוק פצצות. הנהלת הפרמייר-ליג הודיעה שתנסה למצוא את המועד הכי קרוב לקיום ההתמודדות. בדיווחים אף נכתב כי בתא השירותים נמצא טלפון שמחובר למטען עם חוטים ולאחר מכן דווח כאמור על פיצוץ מבוקר באיצטדיון.

 

 

BREAKING. Source is 100% correct. Man is in shock.

Phone connected to pipe and wires in Old Trafford toilet.@talkSPORT ON AIR LIVE

— Stan Collymore (@StanCollymore) May 15, 2016

 

סיטי, שמקדימה כעת בשלוש נקודות את יונייטד ועם הרפש שערים טוב בהרבה (30 שערים זכות לעונת פלסו 12 של יונייטד). במקביל ארסנל הביסה את אסטון וילה 0:4 וטוטנהאם הושפלה אצל ניוקאסל, נתון שקבע כי התותחנים יקדימו את היריבה העירונית שלהם זו השנה ה-21 ברציפות. האלופה לסטר סיימה עונה חלומית עם 1:1 אצל האלופה היוצאת, צ'לסי.

 

 


אוהדים מפונים באולד טראפורד (Gettyimages)

 


אולד טראפורד מרוקן מאוהדים אחרי הפינוי (Gettyimages)

 

סוונזי – מנצ'סטר סיטי 1:1

מנצ'סטר סיטי נפרדה ממנואל פלגריני והעניקה לפפ גווארדיולה כרטיס כניסה נוח לתפקיד. 1:1 אצל סוואנזי בוויילס העניק לסיטיזנס את המקום ה-4 באופן סופי. כבר בדקה ה-6 פריצה של קווין דה בריינה מצאה את אגוארו שניסה לבעוט כדור שנבלם, אך קלצ'י איהנצ'ו דחק מקרוב לרשת.

 


איהנצ'ו חוגג, קריב את הסיטיזנס למטרה (Gettyimages)

 

בתוספת הזמן של המחצית הראשונה כדור חופשי של אנדרה אייו פגע בראשו של פרננדו ושינה כיוון והכניע את ג'ו הארט, 1:1. במחצית השניה שתי הקבוצות ניסו להכריע אך גם הנקודה הספיקה לתכולים.

 

ארסנל – אסטון וילה 0:4
היורדת לליגת המשנה כבר מזמן סיימה את חלקה בעונה הנוכחית. התותחנים לא התקשו לדרוס ועל הדרך נהנו מאובדן הנקודות של טוטנהאם. אוליבייה ז'ירו התחדד לפני היורו עם שלושער (5, 78, 80) וסיים עונה עם 16 שערי ליגה. עצמי של מארק באן בדקה ה-90 חתם את תוצאת המשחק.

 


ז'ירו לוהט, בשורות ליורו? (Gettyimages)

 

ניוקאסל – טוטנהאם 1:5
רגע אחרי שנשרה לליגת המשנה, ניוקאסל הוכיחה כמה כישרון טמון בה כשהתפוצצה על טוטנהאם. ג'ורג'יניו ווינאלדום כבש ראשון (19) ואלכסנדר מיטרוביץ' הסרבי (39) כבש את השער האלף בפרמייר-ליג העונה. אריק לאמלה עוד צימק (60), אך ווינאלדום הוסיף את השני שלו בפנדל (73).

 


מיטרוביץ', מעט מדי, מאוחר מדי (Gettyimages)

 

רולאנדו ארונס (85) ודריל יאנאט (86) חתמו משחק גדול כשגם אדום של מיטרוביץ' לא פגע. הספרס יתנחמו בכרטיס לאלופות, אך שוב סיימו מתחת לארסנל.

 


פוצ'טינו מנסה להתעודד בכרטיס לאלופות (Gettyimages)


צ'לסי – לסטר 1:1
האלופה היוצאת נפרדה מחוס הידינק ואולי גם מג'ון טרי עם חלוקת נקודות מול הסנסציה של אירופה העונה. האוהדים המקומיים הריעו בדקה ה-26 לקפטן האהוב וראו את ססק פברגאס (66) מעניק יתרון בפנדל. אחד מכוכבי העונה, דני דרניקווטר איזן בדקה ה-82 אחרי בישול של ג'פרי שלופ וסיים עונה קסומה עבורו כשהוא ככל הנראה ייכלל בסגל אנגליה ליורו. הבלוז? הם מקווים לקדנציה מוצלחת של אנטוניו קונטה.

 


טרי זוכה לאהבה בסטמפורד ברידג' (Gettyimages)

 


דרינקווטר, העונה החלומית הסתיימה בשער (Gettyimages)

 

ווסט ברומיץ' – ליברפול 1:1
המייטירדס עם הפנים לגמר הליגה האירופית נגד סביליה ברביעי אך איבדו כל סיכוי להגיע לאירופה מהליגה ויהיו חייבים להניף גביע. יורגן קלופ שמר כוחות ועלה בהרכב משני ובדקה ה-13 סלומון רונדון העניק יתרון לבאגיס. כעבור 12 דקות איזן ג'ורדון אייב בפריצה יפה. קלופ יקווה לסיים עם תואר מתוק ביותר.

 

יתר התוצאות: סאות'המפון – קריסטל פאלאס 1:4, אברטון – נוריץ' 0:3, ווטפורד – סנדרלנד 2:2, סטוק – ווסטהאם 1:2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי