בנזמה מועמד לארסנל, תציע 65 מיליון יורו עבור מוראטה?

מוראטה
מוראטה | צילום: Gettyimages

החלוץ הצרפתי עשוי להיפלט מריאל אם לבנדובסקי יגיע. יובנטוס תיאבק

(גודל טקסט)

ההכרעות באירופה הולכות ומושלמות ועוד לפני פתיחת יורו 2016 יש קבוצות שמנסות לתפוס מציאות. על פי הפרסומים באיטליה, ארסנל תהיה מוכנה להציע הון עתק בניסיון לפתוח חוליית התקפה קטלנית לעונה הבאה. 

על פי הדיווחים, ארסנל תציע לא פחות מ-65 מיליון יורו תמורת אלבארו מוראטה, החלוץ הצעיר של יובנטוס ונבחרת ספרד. ריאל מדריד מחזיקה בסעיף המאפשר לה לרכוש מחדש את שחקן הבית תמורת 30 מיליון יורו, אולם נראה כי יובה עשויה להוסיף 25 מיליון יורו כדי להשאירו בשורותיה. 

בינתיים, זו לא המטרה היחידה שסימנו התותחנים. חלוץ נוסף שעל הכוונת הוא כרים בנזמה, החלוץ שנותר מחוץ לסגל צרפת ליורו הביתי. הצרפתי, שהגיע מליון בתור החתמה של פלורנטינו פרס עם המלצה חמה מצד זינדין זידאן, עשוי להיפלט ממדריד בעקבות הגעה אפשרית של רוברט לבנדובסקי. 


בנזמה ומוראטה, ישחקו יחד בלונדון? (Gettyimages)

אם לבנדובסקי יגיע מבאיירן מינכן לריאל, החתמה שבספרד דווח עליה שוב ושוב בחודשים האחרונים, בנזמה צפוי לצאת לשוק וארסנל מחכה בזרועות פתוחות. השאיפה של ארסן ונגר, לפי אותם פרסומים, היא לחמש את החוד בשני אקסים של מדריד – מהלך שצפוי להשאיר בצד את אוליבייה ז'ירו. 

מוקדם יותר פורסם ב"טוטוספורט" כי פאולו דיבאלה סרב להצעה לעבור לריאל מדריד תמורת 70-80 מיליון יורו. מדובר בסכום כפול מזה ששילמה יובנטוס תמורת לפאלרמו בקיץ שעבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי