גווארדיולה הוצג כמאמן סיטי: "בטוח שנהנה"

גווארדיולה במנצ'סטר. עידן חדש בעיר
גווארדיולה במנצ'סטר. עידן חדש בעיר | צילום: מנצ'סטר סיטי

במנצ'סטר נערך הפנינג לקראת פתיחת העונה. גם גונדוגאן פגש את האוהדים

(גודל טקסט)

חגיגה במנצ'סטר. בזמן שיונייטד החתימה בסוף השבוע האחרון את זלאטן איברהימוביץ' והנריק מיקיטריאן, שני שחקנים שהיו מהמבוקשים ביותר בעולם, היריבה העירונית מנצ'סטר סיטי עורכת הפנינג גדול לרגל פתיחת העונה ומציגה את מאמנה החדש, הקטלוני פפ גווארדיולה.

המאמן שזכה עם ברצלונה בכל התארים האפשריים, בין השאר בשלוש אליפויות ושלוש גביעי ליגת האלופות, ועם באיירן מינכן גם כן בשלוש אליפויות רצופות בתקופתו בבוואריה, חילק במשך שעה ארוכה חתומות והצטלם עם אוהדים לפני שעלה לבמה הענקית שהוכנה ושוחח לראשונה עם אוהדי הקבוצה.

"אני רוצה להודות למנצ'סטר סיטי על שנתנה לי את ההזדמנות לאמן כאן. אני בטוח שאנחנו הולכים ליהנות ביחד", אמר בפתח דבריו פפ גווארדיולה. "הוכחתי את עצמי בקטלוניה ובגרמניה, עכשיו אני רוצה לעשות את אנשי מנצ'סטר סיטי מאושרים וגאים בקבוצה ובסגנון המשחק".

#ItBegins! https://t.co/rim0DTGHNM

— Manchester City (@ManCity) July 3, 2016

"אני רוצה ליצור משהו מיוחד", המשיך הקטלוני להתייחס לסגנון המשחק הצפוי, "אני מכיר את השחקנים ואת איכותם, אבל הם גם יצטרכו להוכיח את עצמם. האוהדים לא הגיעו לכאן כדי להיזכר במה שעשינו בעבר. חלמתי בעבר לשחק כאן וכעת החלום מתגשם כמאמן".


מנצ'סטר סיטי המתחדשת תחת גווארדיולה השלימה עד כה שתי עסקאות ענק, כאשר רכשה את אילקאי גונדוגאן מדורטמונד תמורת כ-20 מיליון פאונד ובנוסף שילמה 13.5 מיליון פאונד על החלוץ הספרדי נוליטו שהגיע מסלטה ויגו.

גונדוגאן מציג את הסמל החדש של מנצ'סטר סיטי (AFP)

גונדוגאן התייצב לפתיחת האימונים, החמיץ את יורו 2016 בעקבות פציעה ולא זוכה להיות שותף למסע של גרמניה, ואמר על מאמנו החדש: "אין ספק שכולם ישתפרו תחתיו. הוא יבנה קבוצה תחרותית שתנצל את הכישרון הגדול שלה. הוא המאמן הכי טוב בעולם ואנחנו מחכים לעבוד איתו".

מוקדם יותר היום אישר מי שהיה קשר ארסנל בעונה האחרונה, הספרדי מיקל ארטטה, כי הוא פורש ממשחק פעיל ומצטרף לצוות האימון של גווארדיולה בסיטיזנס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי