גווארדיולה למד לקח? סיטי תעבוד על פנדלים

| צילום: gettyimages

שתי ההחמצות ב-1:1 מול אברטון עשו את שלהן. המנג'ר: "לא היה לנו זמן"

(גודל טקסט)

פפ גווארדיולה חווה לראשונה את הקשיים של מנג'ר בפרמייר ליג. כשהקטאלוני עמד בראשן של ברצלונה ובאיירן מינכן הוא לא התקשה להביס קבוצות ולהוביל את הטבלה, אבל באנגליה הדברים נראים אחרת לגמרי.

אחרי רצף נצחונות מרשים, מנצ'סטר סיטי נעצרה בשני המחזורים האחרונים עם הפסד לטוטנהאם 2:0 ורק תיקו ביתי 1:1 מול אברטון. "פפ חושש לגורל סיטי בברצלונה ביום רביעי באלופות", נכתב ב"מייל און סאנדיי". 

הסיפור הגדול של המשחק היה שתי החמצות הפנדלים של קווין דה בריינה וסרחיו אגוארו, שמנעו מהסיטיזנס ניצחון. סיטי זכתה כבר בשמונה בעיטות עונשין העונה בליגה והחמיצה ארבע מהן. עד כה פפ סירב לתרגל פנדלים בטענה שאין טעם, כי בלחץ המשחק שחקנים בועטים אחרת, אבל הבטיח שיעבוד על כך עם שחקניו לקראת ברצלונה: "לא היה לי זמן לתרגל, כי 80 אחוז מהשחקנים היו בפעילות בינלאומית והיו לי דברים אחרים שהתרכזתי בהם". 

"אני מנסה לנתח למה לא ניצחנו כבר שלושה משחקים", אמר הקטאלוני בסיום. "זה הג'וב שלי. השחקנים שלי מספיק מקצוענים לדעת להיות יציבים כשאנחנו מנצחים ומצד שני לא מצליחים לנצח". 


פפ. יש לו הרבה על מה לעבוד (gettyimages)

פפ כבר חושב עם הראש קדימה לברסה: "הם שולטים 15 שנה בכדורגל בגלל משחק המסירות שלהם ואחזקת הכדור. אני אוהב את הצורה בה הם משחקים ולא אשנה את צורת המשחק שלי בגלל היריבה. אני יכול לעשות טעויות ולספוג ביקורת, אבל החוזק שלי הוא שאני משחק תמיד את הכדורגל שאני רוצה". 

דויד סילבה בישל אתמול את השער ה-59 שלו בפרמייר ליג וכרגע הוא מלך הבישולים של הליגה מאז הצטרף לסיטי. הגיבור השני היה השוער ההולנדי מרטן סטקלנבורג שהציל שני פנדלים ועוד כמה הזדמנויות של השחקנים התכולים ונבחר למצטיין במשחק. הוא השוער התשיעי בלבד בהיסטוריה של הפרמייר ליג שהציל שני פנדלים במשחק. 

רונאלד קומאן פירגן להולנדי: "השוער שלי תפס אולי את המשחק הכי טוב שלו בחיים, אבל סיטי היא הקבוצה הכי טובה ששיחקתי מולה העונה. במונחים של התקפה, האיכות של השחקנים בהתקפה והתנועה שלהם זו הקבוצה הכי טובה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי