גווארדיולה: דה בריינה מדהים, רק מסי טוב ממנו

דה בריינה. שחקן פנטסטי
דה בריינה. שחקן פנטסטי | צילום: gettyimages

הבלגי קיבל מחמאות אחרי ה-0:4 על בורנמות'. אלכסיס יצטרף בינואר?

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי נראית כבר כמו האלופה שבדרך עם מאזן מושלם וכדורגל נוצץ. אחרי שהביסה את בורנמות' 0:4 היא כבשה כבר בליגה 15 שערים וספגה 4 ובאלופות 0:10 בשלושה משחקים. פפ גווארדיולה שבר שיא מועדון לאחר שניצח שמונה משחקים רצופים מתחילת העונה.

 

המאמן שיבח בצורה נדירה את קווין דה בריינה, שהיה מעורב בכל ארבעת השערים: "יש לנו מזל ששחקן כמו דה בריינה משחק אצלנו. היכולת שלו היתה מדהימה. הוא שחקן נפלא שעוזר לנו המון. הוא אחד השחקנים הכי הטובים שאימנתי. ליונל מסי בעולם אחר, אבל מיד אחריו דה בריינה בשורה אחת עם שאר הגדולים. הוא שחקן מיוחד שמחליט מה לעשות תמיד ברגע הכי נכון. אני מנג'ר בר מזל שהוא איתנו ואני חושב שגם הפוך נכון. הוא נהנה מכל רגע עם הסיטי".

 

 

למרות היכולת הטובה שלה וההרגשה שלא תהיה לסיטי יריבה העונה בליגה, גווארדיולה עדיין רוצה להתחזק ולפי התקשורת בבריטניה מעוניין להחתים בינואר את אלכסיס סאנצ'ס ששיחק תחתיו בברצלונה. זאת לאחר שהמו"מ של הצ'יליאני עם ארסנל נקלע לקשיים.

 

אלכסיס סאנצ'ס. יעשה את הדרך צפונה? (gettyimages)

 

סאנצ'ס נמצא בשיחות עם התותחנים על הארכת חוזהו, שמסתיים בקיץ 2018, אך הוא דורש 200 אלף פאונד לשבוע. בנוסף, הוא דורש לקבל התחייבות כי ארסנל תעשה את כל המאמצים להתחזק ולרוץ לכל התארים, אך במקביל דורש שיוכנס סעיף שחרור לחוזה, מה שעלול להפסיק את המו"מ.

 

בינתיים ניצל פפ גווארדיולה את ההזדמנות לעקוץ את היריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד ואת ז'וזה מוריניו כשטען:" בורנמות' היא הקבוצה הטובה ביותר ששיחקנו נגדה בליגה עד כה. הם רצו לשחק כדורגל כאשר משחק הלחץ שלנו במחצית הראשונה לא היה טוב. שיחקנו על מתפרצות והמשחק האיכותי של החלוצים והקשרים שלנו עשה את ההבדל. אני מרוצה מאוד מכיוון שאני מכיר את היריבה.אני מרוצה שאצלנו שחקנים רצו בלי הפסקה עם ובלי הכדור".

 

לדברי הקאטלוני סוד ההצלחה של קבוצתו היא היכולת ללכת אחורה בלי הכדור ולחכות ליריבה עם לחץ בשטח שלה. "במובן הזה אנחנו משחקים כמו קבוצה קטנה ולא מתביישים ללכת אחורה ולהגן וזה עובד".

 

גווארדיולה. לא חושש לעקוץ את היריבה העירונית (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי