גונדואן לא עוצר: אני יכול לשחק עוד יותר טוב

| צילום: AFP

הגרמני כבש שני צמדים ברצף והושווה לפרנק למפארד האהוב ביציעים

(גודל טקסט)

הניצחון 1:3 על ברצלונה באמצע השבוע בליגת האלופות שחרר הרבה לחץ אצל מנצ'סטר סיטי, ואם לא יקרה משהו מפתיע היא אמורה לנצח היום בביתה את העולה החדשה מידלסברו ולצאת לפגרת הנבחרתו כשהיא במקום הראשון (17:00, שידור ישיר בספורט2).

 

מי שמגיע לו קרדיט גדול על ההתאוששות של התכולים הוא הקשר הגרמני אילקאי גונדואן, שכבש צמדים בשני הניצחונות האחרונים על ברומיץ' ועל הקטלונים. הוא נשאל השבוע מדוע בחר בסיטי על פני ליברפול של יורגן קלופ והשיב: "אני מסתמס עם קלופ לפעמים, אבל אנחנו לא בקשר. למדתי ממנו המון ואני מאחל לו בהצלחה, אבל הפילוסופיה של גווארדיולה יותר מתאימה לי. הוא רוצה להחזיק בכדור וקלופ רוצה שתרוץ אחריו".

 

 

ביציעי האיתיחאד כבר משווים את הגרמני לפרנק למפארד בזכות יכולתו לכבוש שערים חשובים מעמדה אחורית. "אף פעם לא כבשתי ארבעה שערים בשלושה ימים ועוד במשחקים כאלה חשובים, אבל אני יכול לשחק אפילו טוב יותר", אמר גונדואן.

 

החדשות הגדולות בסוף השבוע בסיטי היו ההתנצלות של יאיא טורה כלפי פפ, אבל עדיין הקשר מחוף השנהב רחוק מלקבל דקות משחק. פפ הגיב: "שוחחתי עם יאיא, זו הייתה פגישה אישית וקראתי את ההתנצלות שלו. זה טוב עבור סיטי וטוב עבורו, אבל אין לי מה לומר בנוסף".

EXPRESS SPORT:Yaya in a sorry state #tomorrowspaperstoday#mcfcpic.twitter.com/W96hYFvQgf

— Neil Henderson (@hendopolis) November 4, 2016

במשחק הערב ייפגשו על הקווים שני מנג'רים מספרד, שנחשבו ליריבים מרים בימיהם בלה-ליגה אז גווארדיולה אימן את ברצלונה ואילו אייטור קראנקה שימש אז כעוזרו של ז'וזה מוריניו בריאל מדריד. השניים דווקא פירגנו זה לזה לקראת המשחק והראשון להחמיא היה גווארדיולה: "אני מכבד אותו. הוא עשה עבודה יפה באנגליה והעלה את מידלסברו לפרמיירליג. אני יודע עד כמה קשה באנגליה לעלות ליגה".

 

לאחר מכן היה זה קראנקה שהחמיא לפפ: "כבר אמרתי שהליגה עם גווארדיולה תשתפר. צפוי לנו משחק קשה, אבל עדיין אני מאמין שאפשר להפתיע". 

 

יריבים מרים. קראנקה ופפ על הקווים ב-2011 (Gettyimages)

 

הרכבים משוערים

מנצ'סטר סיטי: קלאודיו בראבו, פבלו סבאלטה, ניקולאס אוטמנדי, ג'ון סטונס, גאל קלישי, אילקאי גונדואן, דויד סילבה, ראחים סטרלינג, נוליטו, קווין דה-בריינה, סרחיו אגוארו.

 

מידלסברו: ויקטור ואלדס, אנטוניו בארגן, בן גיבסון, קאלום צ'יימברס, ג'ורג' פרינד, אדם קלייטון, מרטן דה רון, כריסטיאן סטואני, אדם פורשואו, גסטון ראמירס, אלברו נגרדו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי