גונדוגאן יערוך בכורה בליגה, סילבה ייעדר

| צילום: gettyimages

סיטי תישאר מושלמת אחרי מפגש עם בורנמות'? עוד בשבת: האל - ארסנל

(גודל טקסט)

ההשפעה של פפ גווארדיולה על מנצ'סטר סיטי הייתה מיידית. נכון, אנחנו רק בספטמבר ובחודש הזה לא זוכים כמובן בתארים, אבל התכולים פתחו את העונה עם מאזן מושלם בכל החזיתות (שבעה משחקים), כולל 1:2 על מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד.

בשבת ב-17:00, שלושה ימים אחרי שפירקה 0:4 את מנשנגלדבאך בפתיחת ליגת האלופות, מוליכת הפרמייר-ליג תנסה להמשיך בתנופה האדירה כאשר תארח את בורנמות' במסגרת המחזור החמישי (שידור ישיר בספורט2). 

גווארדיולה אישר שדויד סילבה צפוי להחמיץ את המשחק בגלל פציעה, והוא יצטרף בכך לסרחיו אגוארו המושעה. מי שאמור לערוך את הופעת הבכורה שלו בליגה האנגלית, אחרי שכבר שיחק בצ'מפיונס, זהו הקשר הגרמני אילקאי גונדוגאן.

לא צפוי לשחק בשבת. סילבה (gettyimages)

סיטי היא כמובן פייבוריטית ברורה במפגש עם החבורה של אדי האו, אבל המנג'ר הקטלוני לא מקל ראש. "החלוצים של בורנמות' מדאיגים אותנו, כיצד הם עומדים לשחק, מה הם עומדים לעשות. צפיתי בהרבה משחקים של בורנמות' והיא הרשימה אותי מאוד", סיפר גווארדיולה במסיבת העיתונאים.

על קבוצתו שלו, שכאמור פתחה את העונה בסערה, אמר פפ: "אסור לנו לשכוח איפה אנחנו נמצאים – בספטמבר. בכל משחק אתה יכול לעשות טוב יותר, כל משחק הוא הזדמנות להשתפר. יש הרבה דברים שאנחנו יכולים לעשות טוב יותר".

למכונה של גווארדיולה אין הרבה זמן לנשום. 4 ימים אחרי המפגש עם בורנמות', תתארח סיטי אצל סוונזי במסגרת גביע הליגה, ובשבת הבאה תפגוש שוב את הברבורים, הפעם במסגרת הפרמייר-ליג. "כשאתה משחק במועדון גדול אתה חייב להתרגל לשחק כל שלושה ימים. ככה זה", הדגיש פפ.

"כל משחק הוא הזדמנות להשתפר" (gettyimages)

יתר משחקי הליגה האנגלית בשבת: האל – ארסנל, לסטר – ברנלי, ווסט ברומיץ' – ווסטהאם, אברטון – מידלסברו (19:30).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי