גיגס נפרד מיונייטד: קשה, אבל הזמן מרגיש נכון

סוף עידן. גיגס יוצא לדרך חדשה
סוף עידן. גיגס יוצא לדרך חדשה |

אחרי 29 שנים כשד אדום, הוולשי עוזב. מיקיטריאן יגיע, וזלאטן כבר שבר שיא

(גודל טקסט)

עידן חדש מתחיל במנצ'סטר יונייטד. אחרי שלוש שנים מלאות תהפוכות, מאז הפרידה מאלכס פרגוסון, ז'וזה מוריניו הוא המנג'ר השלישי שכבר מגיע במקומו. המיוחד עסוק כעת בהרכבת הסגל והניסיון להצעיד את המועדון בחזרה לצמרת, אך לראשונה אחרי 29 שנים השדים האדומים יעלו למשחק ללא ראיין גיגס.

 

המועדון הודיע רשמית כי הוולשי בן ה-42 עוזב את יונייטד אחרי כשלושה עשורים, בהן הפך לשיאן ההופעות במועדון וזכה בכל תואר אפשרי, ובשלוש האחרונות אף שימש חלק מצוות האימון. בהודעת הפרידה, גיגס סיכם את התקופה והודה לכל המעורבים.

 

 

"זו החלטה קשה עבורי לעזוב את המועדון שהיה חלק בלתי נפרד מהחיים שלי מאז גיל 14", כתב גיגס. "אני אקח איתי כל כך הרבה זיכרונות מיוחדים, וחוויות שבתקווה ילוו אותי גם בעתיד. הגיע הזמן לפרק ואתגר חדש. הזמן כעת מרגיש נכון, ואני מקווה שאוכל להתקדם ולהיות מנג'ר. הייתה לי את ההתמחות הכי טובה שניתן לבקש".

 

הופעת הבכורה בגיל 17 (GettyImages)

 

"אני מבקש להודות לאלכס פרגוסון, המנג'ר הגדול בהיסטוריה, וללואיס ואן חאל, תחתם שיחקתי ואימנתי", הוסיף גיגס. "כמו כן, אני מברך את ז'וזה מוריניו על מינויו כמנג'ר של המועדון הגדול בעולם. יש רק מעט ווינרים מוכחים ברמות הגבוהות, וז'וזה הוא ללא ספק אחד מהם".

 

"התודה האחרונה היא לאוהדים", כתב גיגס בהודעת הפרידה. "אני לא יכול אפילו להסביר עד כמה ייחסר לי להיכנס לאולד טראפורד ולראות אתכם. קשה מאוד להיפרד אחרי 29 שנים. נהניתי מכל רגע. התמיכה שלכם הייתה מדהימה. אני יודע שהניצחון נמצא בעורקים של המועדון. זה בריא שיהיו ציפיות, זה נכון שיצפו שננצח. מנצ'סטר יונייטד מצפה, וראויה, ללא פחות מזה".

 

נפרדים מאגדה (הטוויטר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד)

 

הרכש השלישי של מוריניו

 

לא רק זלאטן איברהימוביץ'. דורטמונד הודיעה היום (שבת) שהנריך מיקיטריאן עובר למנצ'סטר יונייטד. הוא ינחת במהלך היום במנצ'סטר וצפוי להשלים את אחת העסקאות המדוברות של שוק ההעברות.

 

סכום ההעברה עדיין לא פורסם, אך השדים האדומים צפויים לשלם כ-42 מיליון יורו עבור הארמני הבין לאומי. אחד הטריגרים להגעתו הוא סוכן העל מינו ראיולה שמצייג גם את איברהימוביץ', וציין לאחרונה כי הוא מעוניין להעביר ליונייטד גם את פול פוגבה.

 

בדרך ליעד חדש. מיקיטריאן (GettyImages)

 

מיקיטריאן הוא אחד הקשרים המובילים בכדורגל העולמי, כשאת העונה האחרונה סיים עם 11 שערים ו-15 בישולים. דורטמונד רצתה למכור אותו הקיץ לאחר שסרב להאריך את חוזהו במועדון שנגמר בקיץ הבא.

 

.@HenrikhMkh wechselt zu @ManUtd // Henrikh Mkhitaryan moves to Manchester United. Details to follow. pic.twitter.com/mFxTgZoS3J

— Borussia Dortmund (@BVB) July 2, 2016

 

דורטמונד רכשה את מיקיטריאן ב-2013 עבור 27.5 מיליון יורו משחטאר דונייצק. בשלוש השנים שלו בבונדסליגה הוא רשם 136 הופעות בהם כבש 40 שערים ובישל 39, כשאת העונה האחרונה הוא מסיים כמלך הבישולים של הליגה הגרמנית. עם זאת, הוא לא הצליח לזכות עם השוורצאגלבן באף תואר משמעותי, אך זכה פעמיים בסופרקאפ הגרמני.

 

איברהימוביץ' שובר שיאים

 

בעוד אגדה אחת נפרדה ממנצ'סטר יונייטד, רק אתמול נחת במועדון כוכב לא פחות קטן – זלאטן איברהימוביץ'. והמעסיק החדש שלו מנסה לנצל את המומנטום ולחגוג את ההגעה של השבדי.

 

אחרי ההודעה הרשמית, הסרטונים והראיון המיוחד, היום פרסמה יונייטד כי החלוץ לא רק שעבר את המבדקים הרפואיים, אלא אף בכמה מדדים של עוצמה שבר את השיאים של המועדון.

 

Making history already.

We can confirm Zlatan broke #mufc power records in tests during his medical. #ZlatanTimepic.twitter.com/PI70ZItScw

— Manchester United (@ManUtd) July 2, 2016

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי