דה חאה חילץ את יונייטד ב-0:0 מול ליברפול

קוטיניו מתוסכל
קוטיניו מתוסכל | צילום: Gettyimages

המייטירדס שלטו, אבל הספרדי הציל. מוריניו השיג את מבוקשו, קלופ נעצר

(גודל טקסט)

זה היה אמור להיות קרב ענק בין שתי יריבות מושבעות אבל ההר הוליד בעיקר עכבר עם גיבור אחד. ליברפול ומנצ'סטר יונייטד נפרדו הערב (שני) ב-0:0 מאכזב בפרמייר-ליג.

 

עבור המייטירדס שהחלו נפלא את העונה מדובר במעצור בגלגלים אחרי שכבר פינטזו על הפסגה, יונייטד נותרה גם היא בתמונה לא הרחק מאחור. 

 

 

זה החל דווקא בשליטה של השדים האדומים אך ללא תכלית מול שערו של לוריס קאריוס. ליברפול מנגד לא הרשימה למרות שעלתה עם מערך התקפי שכלל גם את דניאל סטארידג' לצידם של רוברטו פירמינו, סאדיו מאנה ופליפה קוטיניו.

 

למחצית השניה יצאו המייטירדס בצורה שונה לחלוטין ושלטו לגמרי בעניינים אך נתקלו בחומה ששמה דויד דה חאה. זה לא שהאדומים מאנפילד הגיעו לשלל מצבים אך בשניים המשמעותיים ביותר, הספרדי מנע שער ודאי. 

 

תחילה עשה זאת לאמרה צ'אן שהוזנק להרכב לאחר פציעתו של ג'ורג'יניו ווינאלדום. בהמשך ובצורה הרבה יותר מפוארת הוא התעופף שוער נבחרת ספרד ולקח מהחיבורים כדור נהדר של פליפה קוטיניו.

 


אנפילד מתמק לקראת הקרב הגדול (Gettyimages)

 

ליברפול אמנם נעצרה אך לאור העובדה שגם מנצ'סטר סיטי לא מצליחה לברוח היא רחוקה רק שתי נקודות מהפסגה וגם מארסנל השניה. יונייטד? למרות יכולת מאכזבת גם היא רק חמש נקודות מהמקום הראשון. מוריניו מרוצה?

 


בינתיים יש ביניהם לא מעט כבוד (Gettyimages)

 

הרכבים 
ליברפול: לוריס קאריוס, נתניאל קליין, דז'אן לוברן, ג'ואל מאטיפ, ג'יימס מילנר (אלברטו מורנו, 85), אמרה צ'אן, ג'ורדן הנדרסון, פליפה קוטיניו, סאדיו מאנה, רוברטו פירמינו (דיבוק אוריגי, 85), דניאל סטארידג' (אדם ללאנה, 60).

 

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, אנטוניו ולנסיה, אריק ביילי, כריס סמולינג, דיילי בלינד, אנדר הררה, מרוואן פלאייני, פול פוגבה, אשלי יאנג, מרכוס ראשפורד (וויין רוני, 77), זלאטן איברהימוביץ'.

 

מהלך המשחק

דקה 13

דקות של גישושים בשליטה של האורחים. פוגבה ירה מ-25 מטרים גבוה מעל השער.

דקה 30

סוף סוף הזדמנות גם לליברפול. ג'ורדן הנדרסון הקפיץ לתוך הרחבה, רוברטו פירמינו נגח מחמישה מטרים חלש לידיים של דה חאה.


מאנה מנסה לברוח לפלאייני (Gettyimages)

דקה 55

ניצוצות של שילוב מבריק כמעט הולידו שער. פוגבה השתחרר נהדר והרים לתיבת החמש, זלאטן נגח לרוחב השער והחמיץ מצב טוב.

דקה 57

ההזדמנות המסוכנת של המשחק. מאטיפ יצא קדימה והעביר טוב לאמרה צ'אן שהתשתחרר בתוך הרחבה ובעט שטוח וחלש, דה חאה הדף טוב.


צ'אן במאבק, סיכן את דה חאה (Gettyimages)

דקה 71

דה חאה שמר את יונייטד במשחק. קוטיניו השתחרר מחוץ לרחבה וירה כמו שהוא יודע כדור נהדר לכיוון החיבור אבל הספרדי זינק והוציא את הכדור לקרן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי