דיווח בבילד: מוריניו חתם כמנג'ר יונייטד עד 2019

כבר חתם ביונייטד? מוריניו
כבר חתם ביונייטד? מוריניו | צילום: gettyimages

בגרמניה טוענים שהפורטוגלי יחליף את ואן חאל. יעד הרכש המרכזי: זלאטן איברהימוביץ'

(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו חתם על חוזה במנצ'סטר יונייטד עד קיץ 2019 ויחליף את לואי ואן חאל על הקווים, כך מדווח העיתון הגרמני "בילד". הודעה רשמית מטעם השדים האדומים כמובן עדיין אין, אבל הספקולציות בנוגע למינויו של "המיוחד" רק מתגברות. כזכור, המנג'ר הפורטוגלי כבר הצהיר לא מזמן כי ישמח להמשיך לאמן בליגה האנגלית.

אחרי שתי עונות די כושלות תחת ואן חאל, יונייטד צפויה לצאת למסע רכש מאסיבי בקיץ הקרוב, ועל פי הדיווח למוריניו יש יעד מרכזי. מדובר בלא אחר מאשר זלאטן איברהימוביץ', ששיחק תחת המנג'ר באינטר. החלוץ השבדי אישר לאחרונה כי לא ימשיך בפאריס סן ז'רמן בעונה הבאה.

  • נתנה מקדמה ליובה: צפו ב-0:2 של אינטר על נאפולי

בתוך כך, מנג'ר יונייטד הנוכחי, לואי ואן חאל, פתח חזית חדשה מול העיתונאים. בשבת, אחרי הניצחון של יונייטד על אסטון וילה 0:1, התחילו העיתונאים לשאול את ואן חאל על שחקנים שירצו לעזוב אם הקבוצה לא תשיג את הכרטיס לליגת האלופות. עיתונאי אחד אף התעקש על כך שדויד דה חאה ירצה לעזוב לריאל מדריד. 

 

ואן חאל כעס מאוד ואמר: "אף שחקן לא רוצה לעזוב את מנצ'סטר יונייטד. אולי תשאלו את השחקנים במקום לכתוב שקרים? דיברתם עם איזה שחקן? קבוצות יצטרכו להוציא הרבה כסף כדי לרכוש את הכשרונות שלנו". 

ההולנדי הוסיף: "אתם כל הזמן כתבתם שדה חאה עוזב ואני אמרתי שבסוף הוא יישאר וזה מה שהיה. עכשיו אתם שוב מתחילים עם זה ושואלים כמה זמן הוא יישאר. מישהו מכם דיבר על זה עם המנכ"ל אד וודוורד או עם פלורנטינו פרס?".

 


חזית חדשה מול העיתונאים. ואן חאל (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי