דיווח: יונייטד תציע 30 מיליון ליש"ט על גודין

תחילתה של מהפכה חדשה?
תחילתה של מהפכה חדשה? | צילום: Gettyimages

ז'וזה מוריניו רוצה לבצע מהפכה והבלם של אתלטיקו הפך למטרה העיקרית

(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו כבר חושב על מהפכה, כך מדווחים הבוקר העיתונאים באנגליה. זה לא שיש ל"מיוחד" יותר מדי ברירות אחרי שתחתיו רושמת מנצ'סטר יונייטד פתיחת עונה עלובה במיוחד עם 15 נקודות בלבד בתום 10 מחזורים וגם באירופה רשמה הפסד חוץ חמישי ברציפות אחרי 2:1 לפנרבחצ'ה ביום חמישי בליגה האירופית.

 

לדעת הפורטוגלי הבעיות העיקריות הן קודם כל בהגנה. "יש לנו שלושה פצועים ואנחנו משחקים עם שני מגינים שמאליים כבלמים (דיילי בלינד ומרכוס רוחו)", טען אחרי ההפסד ולפי הדיווח הוא יעשה המון כדי לרכוש את דייגו גודין מאתלטיקו מדריד.

 

 

תחילה תציע יונייטד 30 מיליון ליש"ט לקולצ'ונרוס עבור הבלם האורוגוואי בן ה-30, שמסיים את חוזהו רק ב-2019. הוא מרוויח 70 אלף ליש"ט לשבוע וביונייטד יכולים בקלות להכפיל את שכרו. 

 

יכול להכפיל את שכרו אם יעבור לאנגליה (AFP)

 

אז אולי גודין ידיע, אבל לא פחות משמונה שחקנים יעזבו עד קיץ 2017, כך לפי הדיווח כאמור. מדובר במרכוס רוחו, מתיה דרמיאן בו מעוניינת אינטר, בסטיאן שוויינשטייגר שחזר רק לאחרונה לאימונים עם הקבוצה אבל לא משחק, פיל ג'ונס ואפילו מייקל קאריק שכנראה יסיים את העונה, אבל חוזהו לא יוארך. בנוסף גם מורגן שניידרליין, ממפיס דפאי ואשלי יאנג לא נמצאים בתכניות.

 

 

SUN SPORT MUFC EXCLUSIVE: Godin and Out #tomorrowspaperstoday#mufcpic.twitter.com/Sqq1bFXBcM

— Neil Henderson (@hendopolis) November 4, 2016

מחי שמעמוד התחזק מעט הוא הקפטן וויין רוני, שאחרי שבועות על הספסל רמז המנג'ר כי הוא עשוי לשוב להרכב ולפתוח מחר מול סוונזי (ראשון, 17:00 בספורט1 וב-HD). 

מוריניו גם הגיב לטענות לפיהן עליו לספסל את זלאטן איברהימוביץ' שלא מצליח למצוא את הרשת: "אולי הוא כבש רק שער ב-11 המשחקים האחרונים, אבל התרומה הכללית שלו לקבוצה מצוינת. הוא יוצר הרבה מצבים לשאר השחקנים. מול סטוק, ליברפול, צ'לסי וברנלי הוא הגיע להמון מצבים והחמיץ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי