דיווח: מוריניו מאוכזב מרוני, איסקו עשוי להגיע בינואר

רוני ומוריניו. יחסינו לאן?
רוני ומוריניו. יחסינו לאן? | צילום: Gettyimages

מאמן מנצ'סטר יונייטד ממשיך לחפש אשמים. פלאיני מודה: "אנחנו במשבר"

(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו ממשיך לחפש אשמים לאחר שלושת ההפסדים הרצופים של מנצ'סטר יונייטד. לאחר שטען כי לוק שואו היה אחרי לשער השני שהוביל להפסד, כעת הוא סימן את וויין רוני, שצפוי לרדת לספסל לאחר שהפגין יכולת ירודה בשבועות האחרונים.

 

לפי "המירור" באנגליה, מוריניו התאכזב מאוד מהיכולת שמציג הקפטן, והוא צפוי לדרוש חיזוק בחלון ההעברות של ינואר. מי שמסומן אצלו גבוה מאוד ברשימה הוא שחקן ריאל מדריד איסקו, שאיבד את מקומו בהרכב של זינידין זידדאן. הוא צפוי לעלות כ-30 מיליון יורו, שיצטרפו ל-175 מיליון היורו שכבר הוציאו השדים האדומים בקיץ.

 

 

על פי פרסומים שונים בבריטניה, הדיווח הזה מצטרף לאמירות של המאמן לשחקנים על כך שהם חיים על זמן שאול וכי יבצע שינויים בינואר במידה וימשיכו ביכולת הרעה. ככל הנראה מוריניו קיבל שיק פתוח ממשפחת גלייזר והוא אכן צפוי לבצע רכישות נוספות בחלון ההעברות.

 

איסקו. נמצא גבוה ברשימה (gettyimages)

 

אגב, מתברר שמוריניו תקף את שואו מבלי לדעת שהוא למעשה פצוע. הוא סובל כנראה מקרע בשריר הירך וצפוי להיעדר בין 3 ל-4 שבועות. כזכור, המיוחד תהה בקול רם לגבי המחיובות של המגן כשטען שלא התאמץ מספיק ללחוץ את היריבה.

בתוך כך, ככל הנראה שהמתקפה חסרת הרסן שלו על שואו, שנתפסה במצלמות, גרמה לו לאבד נקודות רבות בחדר ההלבשה. "הקסם שהיה עם בואו של מוריניו פג. ההרגשה היא שהוא עוד מנג'ר סתמי שהגיע. אלכס פרגוסון אף פעם לא היה עושה את הדברים בפומבי אלא בחדרי חדרים", אמר מקורב למועדון.

 

"השחקנים שלי מרגישים את הלחץ של שלושה הפסדים רצופים", הודה מוריניו, אך הוסיף: "הם צריכים להתמודד עם זה ולראות את הדברים בצורה חיובית. אנחנו זקוקים לשחקנים חיוביים כמו אשלי יאנג שנכנס כמחליף ועשה שינוי. כולם צריכים ללמוד ממנו".

 

מוריניו. "הקסם פג" (gettyimages)

 

מחר (רביעי) תתארח יונייטד בסיבוב השלישי של גביע הליגה נגד נורת'המפטון טאון כשמוריניו צפוי לעלות בהרכב משני (21:40, שידור ישיר בספורט1). אגב, אם מוריניו יפסיד מול הקבוצה מהליגה השלישית (ליג one) הוא ירשום לראשונה בקריירה שלו ארבעה הפסדים רצופים. חואן מאטה שלא פתח מול ווטפורד צפוי לחזור.

 

מרואן פלאיני הודה כי לא מדובר במצב רגיל: "אנחנו במשבר קטן. מועדון כמו יונייטד לא יכול להפסיד שלושה משחקים ברציפות. אנחנו צריכים להוציא את עצמנו מהמצב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי