הידינק: לטוטנהאם אין את האומץ לרוץ לאליפות

הידינק. רוצה לקלקל לשכנים
הידינק. רוצה לקלקל לשכנים |

מאמן צ'לסי לפני הדרבי הלונדוני: "יש עליהם לחץ שגורם לירידה ביכולת"

(גודל טקסט)

טוטנהאם תוכל לחזור לתמונת האליפות, לפחות לשבוע אחד, כשתפגוש את צ'לסי בסטמפורד ברידג' (21:45, שידור ישיר בספורט1). התרנגולים צריכים ניצחון חוץ בדרבי, לראשונה מאז 1990 אם היא רוצה לשמור על סיכוי קלוש. במידה ותאבד נקודות לסטר תוכתר כאלופה כבר הלילה.

 

הבעיה של טוטנהאם היא שבמשחקים המכריעים היא איבדה גובה ולא ניצלו את הפוטנציאל שלהם. התיקו 1:1 מול ווסט ברומיץ' גילה שטוטנהאם לא עומדת בלחץ. בנוסף צ'לסי נשבעה לעלות למשחק כאילו מדובר בגמר גביע כדי למנוע מהשכנים השנואים כל אפשרות למהפך.

 

 

מנג'ר צ'לסי, חוס הידינק, עקץ את טוטנהאם כשאמר: "אין לקבוצה הזאת את האומץ ללכת על התואר. הם חווים אולי פעם ראשונה בהיסטוריה מלחמה על התואר במצב כזה ואני לא בטוח שיש להם את האומץ והניסיון לעמוד בלחץ. לשחקנים אחדים זה גורם ירידה ביכולת. אנחנו רוצים לנצח לא בגלל שזאת טוטנהאם. אנחנו מועדון שתמיד רוצה לנצח", אבל ססק פברגאס ששיחק גם בארסנל הבהיר: "לא רוצה שיזכו באליפות".

 

פוצ'טינו. הבטיח לזכות באליפות (AFP)

 

בתוך כך הבטיח מאוריסיו פוצ'טינו שהאריך חוזהו בקבוצה הבטיח שיזכו באליפות עד שתיכנס לאצטדיון החדש שלה בעוד שנתיים בעונת 2018/19. הצהרה די יומרנית נוכח העובדה ששנה הבאה כל הגדולות עשויות לחזור למרוץ לאליפות. "אני רוצה לסיים את העונה טוב ובמקום טוב", אמר הארגנטיני שהבטיח מעשית את ההשתתפות בליגת האלופות.

 

התרנגולים ישחקו היום ללא דלה עלי שהורחק לשלושה משחקים. אריק דייר בספק בגלל פציעה. ג'ון טרי אמור לחזור להרכב אחרי שהחמיץ 10 מ-12 משחקים אחרונים בגלל פציעה.

 

הרכבים משוערים

צ'לסי: טיבו קורטואה, ססאר אספיליקווטה, גארי קייהיל, ג'ון טרי, בראניסלב איבנוביץ', אדן הזאר, ג'ון אובי מיקל, רובן לופטוס-צ'יק, וויליאן, ססק פברגאס, דייגו קוסטה

 

טוטנהאם: הוגו לוריס; קייל ווקר, טובי אלדרווילר, יאן ורטונחן, דני רוז, אריק דייר (ריאן מייסון), מוסה דמבלה, אריק לאמלה, כריסטיאן אריקסן, סון יונג-מין, הארי קיין.   

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי