הנדרסון לא שכח את אפריל 2014: "רוצים לנקום במוריניו"

מוריניו מתעמת עם שחקני ליברפול באפריל 2014
מוריניו מתעמת עם שחקני ליברפול באפריל 2014 | צילום: Gettyimages

22:00, חי בספורט1: בליברפול מקווים לגמול לפורטוגלי מול מנצ'סטר יונייטד

(גודל טקסט)

היום באנפילד ייערך הקרב שבאנגליה כבר זכה לכינוי "מלחמת עולם". שני המועדונים שצברו הכי הרבה אליפויות בתודלות הליגה, ליברפול עם 18 ומנצ'סטר יונייטד עם שיא של 20, ייפגשו לקרב צמרת לוהט במיוחד (22:00, שידור ישיר בספורט1 וב-HD).

 

ליברפול יודעת כי ניצחון בהפרש של שלושה שערים ומעלה יעלה אותה למקום הראשון על חשבון ארסנל לאור הפרש שערים שיהיה עדיף, אלא שהשדים האדומים של מוריניו לא יכולים להרשות לעצמם לוותר כל כך מהר על נקודות לאור פתיחת עונה עגומה הכוללת תיקו ושני הפסדים בשבעה מחזורים.

 

 

סר אלכס פרגוסון הפך את יונייטד לכח הכי גדול באי הבריטי והשאיר מאחור את ליברפול, אבל מאז פרישתו במנצ'סטר מתקשים לשחזר את הימים הגדולים. מז'וזה מוריניו ציפו לתארים בהקדם האפשרי, אבל "המיוחד", כהרגלו, מתעסק בינתיים בעיקר בכל המסביב ומנסה להדוף את הביקורות. הפעם הפורטוגלי התייחס לשיבוצו של השופט אנטוני טיילור למשחק וטען כי הוא לא יעמוד בלחץ של אוהדי ליברפול, שיצאו גם הם נגד בחירתו לנהל את המשחק לאור העובדה כי הוא מתגורר בסמוך למנצ'סטר.

 

ההתאחדות האנגלית כבר הודיעה כי היא בוחנת את דבריו של מוריניו וייתכן עד מאוד שהוא יורחק למשחק אחד מכיוון שבאנגליה אסור למנג'רים להתייחס לצוות השיפוט לפני המשחק. אם הדברים היו נאמרים מוקדם יותר, יכול מאוד להיות שהוא היה נענש ויושב ביציע כבר הערב, מה שלא יקרה ואם ייענש לא יוכל לעמוד על הקווים רק במשחק הבא באנגליה, בעוד שישה ימים מול צ'לסי.

 

Monday's Sun back page:
Jose in dock#tomorrowspaperstoday#bbcpaperspic.twitter.com/nzgJn1lxx9

— Nick Sutton (@suttonnick) October 16, 2016

עוד לפני המשחק מוריניו אישר שהקפטן וויין רוני לא יפתח. "כבר אי אפשר לפגוע בו יותר ממה שפגעו. הגיע הזמן שיתאושש מההרגשה הזאת והדרך הכי טובה היא שיבין שהמקום הכי טוב עבורו הוא יונייטד", צוטט המנג'ר בתקשורת הבוקר. "הג'וב שלי זה לבחור את השחקנים הכי טובים מסגל של 24 שחקנים". רוני אם כן צפוי להישאר על הספסל משחק רביעי ברציפות ואולי יחמיץ את אנפילד, המקום בו כבש שער ניצחון בעונה שעברה.

פול פוגבה לעומת זאת מלא ביטחון למשחק והצהיר שהוא מגיע בשיאו: "אני מתאקלם ומנסה להבין מהי המשבצת הטובה ביותר עבורי על המגרש. אוהבים לדבר על פוגבה, זה שם מוכר, אבל אני מושפע מכך ליום אחד ואז שם אוזניות ושומע מוזיקה. זלאטן הוא כמו אחי הגדול, יש לו מנטליות של ווינר והוא מנסה לדחוף את כולם לניצחון", הוסיף והחמיא לאיברהימוביץ'.

 

פוגבה. עדיין מתאקלם בקדנציה השניה ביונייטד (Gettyimages)

 

מי שעדיין לא הוזכר הוא מנג'ר היריבה יורגן קלופ, אותו הצליח מוריניו לנצח רק פעם אחת בחמישה משחקים. הגרמני אימן את דורטמונד ואילו "המיוחד" את ריאל מדריד ואת צ'לסי. 

 

מעבר ליריבות המושבעת, בליברפול מאוד רוצים לנקום במוריניו שהגיע עם צ'לסי באפריל 2014 במטרה מוצהרת להרוס את חלום האליפות של ליברפול – ואכן עשה זאת כשניצל החלקה לא נעימה של סטיבן ג'רארד בדרך ל-0:2 שהרס אליפות ראשונה מאז 1990 למייטירדס.

 

ג'ורדן הנדרסון התייחס לכך כשאמר: "ליברפול רוצה לנקום במוריניו. לא שיחקתי בגלל שהייתי מושעה, אבל לעולם לא אשכח את המשחק הזה. לפניו היינו בדרך הבטוחה לאליפות. זה היה קשה לראות את המשחק מהיציע. צעקתי לשופט לזרז את המשחק, כי צ'לסי עשתה הכל לאט בכוונה. אם נשחק כמו במשחקים קודמים העונה זו תהיה הזדמנות מצוינת עבורנו לשים את המשחק ההוא מאחורינו".

 

הנדרסון וקלופ. הזדמנות להוכיח את כוחם (Gettyimages)

 

הרכבים משוערים

ליברפול: לוריס קאריוס; נתניאל קליין, דיאן לוברן, ג'ואל מאטיפ, ג'יימס מילנר, ג'ורדן הנדרסון, אמרה צ'אן, אדם ללאנה, סדיו מאנה, פיליפה קוטיניו, רוברטו פירמינו.

 

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, אנטוניו ולנסיה, אריק ביילי, כריס סמולינג, דיילי בלינד, אנדר הררה, פול פוגבה, ג'סי לינגארד, חואן מאטה, מרכוס ראשפורד, זלאטן איברהימוביץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי