הנרי: "ארסנל לא יכולה להתחרות עם הצמרת"

ונגר. באמירויות הפנו לו את הגב
ונגר. באמירויות הפנו לו את הגב |

האוהדים ביקרו בחריפות את ונגר, כוכב העבר תמך: "אמרו שיש כסף להתחזק"

(גודל טקסט)

אוהדי ארסנל הולכים ומאבדים את סבלנותם. אמנם התותחנים הצליחו בסופו של דבר לסיים את העונה שעברה במקום השני, אך רביעייה מליברפול במחזור הפתיחה הבהירה פעם נוספת כיצד מעמדו של ארסן ונגר הולך ודועך.

 

ונגר, שבמשך שנים נחשב לאחד המנג'רים הכי מוערכים ואהובים בעולם, הפך לאחד המושמצים ביותר וכעת גם האוהדים באצטדיון האמירויות בלונדון הפנו לו גב. 

 

 

אוהדי ארסנל הגיעו עם המון ציפיות למחזור פתיחת העונה, ועזבו מאוכזבים לאחר שספגו 4:3 מליברפול – אמנם קבוצתם שיחקה בסגל חסר מדי, אך החמצת פנדל ויתרון שלא הספיק הובילו לתסכול. "אתה לא יודע מה אתה עושה", קראו האוהדים המקומיים ושאלו: "להיכן הלך כל הכסף שלנו? למה אין רכש?".

ונגר. "לאן נעלם כל הכסף?" שאלו ביציעים (Gettyimages)

תיירי הנרי, כוכב הקבוצה לשעבר ופרשן בכיר בסקאי ספורט העונה, תמך באוהדים ואמר: "לא תקפו את הקבוצה גם כשפיגרה 4:1, אבל הם זכאים לתשובות. הם מתוסכלים אחרי הפסד נוסף במחזור הראשון של העונה. צריך לומר להם מה האמת בקשר לרכש של הקבוצה. כל הקיץ אמרו לנו שיש כסף לרכש ואז מתחילה העונה ומתברר שאנחנו לא יכולים להתחרות עם קבוצות אחרות". 

האוהדים לא אהבו בסיום המשחק לשמוע את התירוץ של ונגר שאמר: "לא היינו מוכנים, אבל לא צריך להיכנס לפאניקה. לא יודע מתי הפצועים שלי יהיו מוכנים. הבוז שספגנו לא נעים, אבל הוכחנו בעבר שיש לנו את המנטליות הדרושה לחזור ונהיה חייבים לנצח בלסטר". 

גם לשוער ארסנל פטר צ'ך היה יום רע במיוחד – לא רק שספג רביעיה, אלא גם גרם נזק למכונית האאודי A7 שלו ששוויה 60 לף ליש"ט לאחר שנכנס בעמוד בחנייה של האמירויות. 

Not a good day for Petr Cech. He concedes four goals and he's just smashed his car up in car park at Emirates. #AFCpic.twitter.com/9GHxeZ9Ozw

— Joe Prince-Wright (@JPW_NBCSports) August 14, 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי