הפעם צ'לסי נתנה: 2:3 לסנדרלנד על הבלוז

צריכים ניצחון אחד בשני המשחקים. דפו וסנדרלנד חוגגים
צריכים ניצחון אחד בשני המשחקים. דפו וסנדרלנד חוגגים |

החתולים עלו מעל הקו האדום. ניוקאסל קרובה מאוד לירידה אחרי 0:0 אצל וילה החלשה

קבוצות: אסטון וילה
(גודל טקסט)

דרמה בתחתית באנגליה: סנדרלנד חזרה מפיגור כפול נגד צ'לסי, ניצחה 2:3 ועלתה מעל הקו האדום על חשבונה של ניוקאסל האומללה, שסיימה רק ב-0:0 עם אסטון וילה החלשה.

 

הבלוז הוכיחו באמצע השבוע שלמרות שהם סיימו את העונה, ממש לא ניתן לסמוך עליהם כבנק נקודות, לאחר שעצמו את טוטנהאם והעניקו את האליפות ללסטר. אולם, יתכן כי נגמרו להם הכוחות אי שם בלונדון, כי אפילו יתרון כפול לא הספיק להם בדרך להפסד מפתיע לחתולים השחורים, שלפתע נושמים אוויר נקי.

 

 

דייגו קוסטה (14) ונמנייה מאטיץ' (45) העניקו יתרון כפול לצ'לסי, אבל ואהבי חאזרי בפצצה אדירה (41) ופאביו בוריני (67) החזירו את החניכים של סאם אלרדייס למשחק. ג'רמיין דפו הבלתי נגמר היה במקום בדקה ה-70 בשביל לכבוש את שער הניצחון היקר. ג'ון טרי הורחק בתוספת הזמן בכרטיס צהוב שני.

 

איבוד נקודות קריטי. בניטס וניוקאסל (gettyimages)

 

שתי התוצאות המפתיעות סידרו מחדש את התחתית, והפכו את סנדרלנד למועמדת הוודאית להישאר ולשחק בעונה הבאה בדרבי של צפון אנגליה נגד מידסלברו. ניוקאסל לעומתה שמטה נקודות עם 0:0 משמים אצל אסטון וילה החלשה, ורפא בניטס מתקרב בכך לכישלון גדול במשימה שלו. לניוקאסל, לה 34 נקודות והפרש שערים של מינוס 25 נותר משחק בודד נגד טוטנהאם במחזור הסיום. לסנדרלנד, עם 35 נקודותיה והפרש השערים מינוס 17, נותרו שני משחקים, נגד אברטון ונגד ווטפורד, והיא תישאר אם תנצח בלפחות אחד מהם.

 

תוצאות נוספות: בורנמות' – ווסט ברומיץ' 1:1 (מאט ריצ'י 82 / חוסה רונדון 16, קרייג גארדנר החטאת פנדל 43), קריסטל פאלאס – סטוק 1:2 (דוייט גייל 47, 68 / צ'רלי אדם 27), ווסטהאם – סוונזי  4:1 (סטפן קינגסלי שער עצמי 68 / ויין ראות'לג' 25, אנדראה איוו 31, סונג יאנג קי 51, בפטימבי גומיס 90).

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של ספורט1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי