ואן חאל הודיע שיישאר, אוהדי יונייטד שרקו בוז

ואן חאל. רוצה להודות לאוהדים על התמיכה
ואן חאל. רוצה להודות לאוהדים על התמיכה | צילום: GettyImages

המאמן אחרי ה-1:3 על בורנמות': "אנחנו בתקופת מעבר. העונה הלכנו אחורה"

(גודל טקסט)

אוהדי מנצ'סטר יונייטד שרקו בוז לעבר לואי ואן חאל אחרי הניצחון 1:3 על בורנמות'. חלקם הניף לעברו כרזות בהן קראו לו לעזוב את הקבוצה, אבל המנג'ר לקח את המיקרופון באיצטדיון באולד טראפורד והודיע שיחזור בשנה הבאה.

יונייטד סיימה מחוץ לארבע הגדולות רק בפעם השניה ב-25 השנים האחרונות, ומיותר לציין שזה היה אחרי שאלכס פרגוסון עזב. זה קרה בעונה הראשונה של דייויד מויס והעונה. ואן חאל דאג לדכא את האוהדים כשאמר: "האוהדים מצפים להרבה, אבל הציפיות שלהם גבוהות מדי. אנחנו קבוצה שנמצאת בתהליך של מעבר. אמרתי זאת כשהתחלתי כאן לפני שנתיים ואולי לא הבהרתי את עצמי מספיק טוב".

 

 

ואן חאל, שלא התרגז משריקות הבוז נגדו, אמר: "אני עדיין אהיה כאן באוגוסט, כי חתמתי על חוזה לשלוש שנים. אני רוצה לסיים את החוזה ותקופת המעבר של יונייטד עוד לא הסתיימה". חלק מאוהדי יונייטד כעסו על ואן חאל על שהעלה את ההרכב החזק ביותר שלו ימים ספורים לפני הגמר הגביע האנגלי נגד קריסטל פאלאס.

ואן חאל הודה: "עשינו צעד אחורה העונה, אבל אני רוצה להודות לאוהדים על תמיכתם בי". בתגובה, אלה הציעו לו בשלט: "הגיע הזמן ללכת, זה לא טוב מספיק". בכרזה אחרת נכתב: "מקווים שזה גוד ביי ואן חאל".

 

Wednesday's Telegraph Sport –
Klopp: It's time to be a cup final winner#tomorrowspaperstoday#bbcpaperspic.twitter.com/Nff85mJMYZ

— Nick Sutton (@suttonnick) May 17, 2016

 

לא רק האוהדים יצאו נגד ואן חאל. פיטר שמייכל, שוער יונייטד לשעבר, אמר שהוא משתעמם עד מוות ממשחקי הקבוצה. "מעולם בתקופה שלי לא שיחקנו על 0:1 ויורדים להגנה. יונייטד משחקת את הכדורגל ההפוך למה שצריך להיות".

וויין רוני, שכבש את שערו המאה באולד טראפורד, הוא השחקן השני בלבד שכבש מאה שערים באותו איצטדיון, אחרי תיירי הנרי בהייבורי (114). כעת חסרים לרוני רק ארבעה שערים להשוות את שיאו של סיר בובי צ'רלטון במדי יונייטד.

אצל מנצ'סטר יונייטד התנחמו בכך שהניצחון הביא לה את המקום החמישי ועליה אוטומטית לשלב הבתים בליגה האירופית. מרכוס ראשפורד, שכבש גם הפעם, הוכיח שהוא עוד עשוי להפתיע ולהיכלל בסגל הסופי של אנגליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי