ואן חאל: "השחקנים היו מאושרים. ראיתי את זה"

ואן חאל בסיום. בפורטוגל מתעקשים שמוריניו מגיע
ואן חאל בסיום. בפורטוגל מתעקשים שמוריניו מגיע | צילום: AFP

מנג'ר יונייטד הודה: "אני לא יכול לדעת מה משמעות הגביע בעיני ההנהלה"

(גודל טקסט)

גם אחרי הניצחון הדרמטי של מנצ'סטר יונייטד על אברטון 1:2 משער של אנטוני מרסיאל בזמן פציעות והעלייה לגמר הגביע, עדיין המנג'ר חושש למעמדו.

 

אתמול פורסם בעיתון הפורטוגלי "דיאריו דה נוטיסיאס" שז'וזה מוריניו חתם על החוזה במנצ'סטר יונייטד ויהיה המנג'ר הבא של הקבוצה, אך לואי ואן חאל התעקש ואמר בסיום: "בסיום העונה אדבר עם ההנהלה ונראה מה יהיה. אני חי בהווה ולא חושב מעבר לזה".

 

 

המנג'ר ההולנדי נשאל על חשיבות העלייה לגמר והבהיר: "אני לא יכול לדעת מה תהיה המשמעות של זכייה בגביע האנגלי עבור ההנהלה". יונייטד תשחק בגמר נגד המנצחת במפגש בין ווטפורד וקריסטל פאלאס שישחקו היום (17:50, שידור ישיר לספורט2). 

 

ואן חאל ומרסיאל. חיוכים גדולים נראו בסיום (Gettyimages)

 

ואן חאל זעם על השופט, אנטוני טיילור שהעניק לטופיס פנדל שלא היה, ולטענת ההולנדי שינה את מהלך המשחק: "אברטון עשתה את כל העבירות, לא אנחנו. היום לצערי השופטים קובעים את התוצאות של המשחקים ולא השחקנים". 

 

אחרי כל זה, התפנה ואן חאל גם לדבר על השמחה נוכח העלייה לגמר: "זה פנטסטי. ראית את האושר בעיינים של השחקנים ושל האוהדים". דויד דה חאה שהציל פנדל של לוקאקו אמר: "זה היה הרגע המכריע במשחק. היה לנו חשוב לנצח עבורנו, האוהדים והמועדון". 

 

Mail on Sunday Sport:
Martial Roar#tomorrowspaperstoday#bbcpapers#FACupSemiFinalpic.twitter.com/608A80we2H

— Nick Sutton (@suttonnick) April 23, 2016

השער של מרסיאל, שהצטרף בקיץ ליונייטד תמורת 36 מיליון ליש"ט לפני תשלומים נוספים ובונוסים ועם הזמן מצדיק את רכישתו, הגביר את הלחץ על רוברטו מרטינס, מנג'ר אברטון שנמצא בסכנת פיטורין.

 

"האמביציה שלי דומה למועדון. בשלוש העונות האחרונות גידלנו צעירים מוכשרים והמטרה שלי דומה לזו של ההנהלה –  לזכות בתארים ולשחק באלופות", אמר מרטינס שנראה כי לא יישאר עונה נוספת. אדי האו, מנג'ר ברנלי, כבר הוזכר כמי שנמצא ברשימת המועמדים להחליפו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי