וארדי עשוי לספוג השעיה ממושכת לאחר שהשתולל

וארדי עוזב את המגרש. לא התאפק בסיום
וארדי עוזב את המגרש. לא התאפק בסיום |

חלוץ לסטר הורחק על צלילה ונזף בצוות השיפוט. קארול: "החלטות גרועות של השופט"

(גודל טקסט)

לסטר ניצלה מהפסד בזמן פציעות נגד ווסטהאם, אחרי שיפוט שערורייתי של ג'ון מוס שהעניק לתרנגולים פנדל שקבע 2:2 בדקה ה-94, ובזכות הנקודה עלתה לשמונה נקודות הפרש מטוטנהאם, שיכולה להוריד את הפער לחמש אם תנצח בחוץ את סטוק (21:50 בספורטHD2)

 

 

השופט ג'ון מוס היה הדמות השנויה במחלוקת במשחק, אבל גם ג'יימי וארדי שספג צהוב שני ואדום על צלילה ברחבה. וארדי טען שלא התחזה והשתולל בסיום, ולכן ההתאחדות לכדורגל תפתח בחקירה ועלולה אפילו להעניש אותו ביותר ממשחק הרחקה אחד אם האירוע ייכלל בדו"ח השופט. מקרה דומה היה עם דייגו קוסטה שהורחק למשחק נוסף אחרי שהורחק בגביע ונקנס על ידי ההתאחדות בגלל שהשתולל והאשים את השופט.

 

פנקסנות בתוספת הזמן? (Gettyimages)

 

בסיום אנדי קארול האשים את מוס בפנקסנות. קארול אמר: "זה בלתי מתקבל על הדעת. השופט ניסה לאזן את ההחלטה שלו לתת לנו פנדל. הרבה אנשים אמרו זאת וזו הייתה החלטה גרועה. לאורך המשחק היו לו החלטות רעות. ארבע החלטות היו לרעתנו וזה כמעט קורה כל שבוע".

 

מנג'ר ווסטהאם, סלאבן ביליץ', טען: "השופט הושפע מאוהדים. שלופ צלל ולא היה שום פנדל. עלינו הייתה עבירה ואפשר לראות את זה, אבל הפנדל שלהם נבע מצלילה. כשאתה רואה 32 אלף צופים צורחים עליך זה משפיע".

 

קארול חוגג מהפך. "החלטה גרועה ובלתי מתקבלת על הדעת" (Gettyimages)

 

שופט העבר מארק האלסי ניתח את החלטותיו של מוס וקבע: "במצב של וארדי היה מגע, אבל אתה לא יכול לדעת מי החל אותו. מרגע זה השופט איבד את השליטה. וארדי נפל בקלות רבה מדי, אבל היה מגע. היה צריך להמשיך במשחק בלי כרטיס. כשופטים לימדו אותנו לא לחפש בעיות, כי הן יחפשו אותנו. גם הצהוב הראשון לווארדי לא היה ודאי. בפנדל של ווסטהאם מוס הזהיר קודם את ווס מורגן שלא ישים ידיים, אבל ווינסטון ריד נפל בקלות רבה מדי. זה אותו מקרה של וארדי. גם כאן מוס היה צריך להוציא לריד צהוב ולא לשרוק לפנדל". 

 

Monday's Daily Star back page:
Vardy's ref rant #tomorrowspaperstoday#bbcpaperspic.twitter.com/GJBMfeEuj8

— Nick Sutton (@suttonnick) April 17, 2016

על הפנדל שהוענק ללסטר אמר שופט העבר: "לא היה פנדל. אתה מקבל כבוד מהשחקנים כשאתה שורק נכון, אבל השופט איבד את זה כשהרחיק את וארדי". 

 

האיש הכי נינוח במגרש היה נראה דווקא קלאודיו ראניירי, מנג'ר השועלים ששיבח את רוח הלחימה של השחקנים: "זה היה פנטסטי כשהשוונו בסיום. זו הנשמה של לסטר וכך אנחנו משחקים. התיקו בסיום היה חשוב פסיכולוגית. לא חושב שהיינו עצבנים. ווסטהאם קבוצה טובה שמניעה טוב את הכדור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי