ונגר חוגג 67: "רוצה לעקוף את פרגוסון"

| צילום: gettyimages

מנג'ר ארסנל מקווה להמשיך עוד הרבה שנים בלונדון: "יש לי תשוקה"

(גודל טקסט)

ארסן ונגר וארסנל נמצאים בתקופה מצוינת והתותחנים יכולים לעלות זמנית למקום הראשון בפרמייר ליג אם ינצחו את מידלסברו באמירויות (17:00, שידור ישיר ספורט2).

ונגר שחוגג את יום הולדתו ה-67 יקווה לקבל מתנה בדמות ניצחון: "אני רוצה לאמן מעבר לגיל שאלכס פרגוסון אימן 71. כל עוד אשאר ווינר". המנג'ר הצרפתי לא זכה ביחד עם ארסנל באליפות אנגליה מאז 2004, וכמו בכל עונה גם הפעם זו המטרה הגדולה.

ונגר הוסיף: "נכון שאני המנג'ר הכי מבוגר בליגה, אבל אני לא מסתכל על הגיל אלא על התוצאות. אתה שוכח מהגיל אם אתה מתרכז במשחקים, רוצה להשתפר כל הזמן ויש לך את התשוקה למשחק. ברור שאני חושש מפרישה, כי אז אתגעגע למה שאני עושה כל יום. אנחנו חיים בג'ונגל בו כולם רוצים לאכול אותך ואתה חייב לשמור על עירנות". ונגר שיחק רק פעמיים ביום ההולדת שלו וניצח בשניהם. 

ואיך ונגר מתכוון לחגוג? לדבריו החגיגות יורכבו 99 אחוז מתוצאת המשחק ואז הוא מתכוון לראות או את גרנאדה נגד חיחון בליגה הספרדית או בורדו מול נאנסי בצרפת. 


יחמיץ את המסיבה של ונגר. שאקה (gettyimages)

באשר למשחק, ארסנל לא הפסידה בשמונה משחקי בית רצופים נגד מידלסברו שניצחה אותה רק פעם אחת ב-31 משחקים ביניהן. גרניט שאקה ייעדר היום אחרי שהורחק לשלושה משחקים. סנטי קאסולה פצוע. 

מידלסברו מדורגת רק במקום ה-17, אבל המנג'ר הספרדי שלה אייטור קרנקה אמר: "מבחינתי אם נסיים כך את העונה זה יהיה מצוין". לגבי הדרך בה ישחקו מול ארסנל: "אנחנו תמיד משחקים התקפי. זו הפילוסופיה של הקבוצה. לא החננו את האוטובוס גם במשחקים האחרים מול הגדולות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי