ונגר נגד ההגנה: שילמנו על החולשה הזאת העונה

שוב הוא מאשים. ונגר
שוב הוא מאשים. ונגר | צילום: GETTY

מנג'ר ארסנל אחרי 3:3 עם ווסטהאם. קומפאני עשוי להיות כשיר מול פ.ס.ז'

(גודל טקסט)

ארסנל לא תיקח גם העונה אליפות, זה ברור, אבל כעת גם המקום בליגת האלופות בסכנה. התותחנים סיימו ב-3:3 מטורף עם ווסטהאם ויכולים למצוא את עצמם בסיום המחזור עם יתרון של 3 נקודות בלבד על פני החמישית בטבלה. 

ארסן ונגר, כמעט כרגיל, מצא אשמים לאובדן שתי הנקודות. המנג'ר ביקר את היכולת של שחקני ההגנה שלו להתמודד עם כדורי גובה ואמר: "שילמנו על החולשה הזאת ועשינו זאת כל העונה. רוב השערים שספגנו העונה היו מנגיחות. צריכים להסתכל לאחור על מועדונים שרודפים אחרינו. צריכים להיות רציניים ולסיים כמה שיותר גבוה". 

מעבר לכך, ונגר טען שאנדי קארול, כובש השלושער לזכות הפטישים, היה צריך להיות מורחק בשלב מוקדם של המשחק. "היה לו מזל לסיים את המשחק, אבל זה לא אומר שאנחנו צריכים לספוג שערים כאלה", ביכה המנג'ר הצרפתי. 

SUNDAY EXPRESS SPORT: No takers #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/zlVMvsDL0I

— Neil Henderson (@hendopolis) April 9, 2016

איאן רייט, כוכב ארסנל בעבר ופרשן בהווה, סיכם: "מאז טוני אדאמס אין לארסנל בלם רציני שיכול להתמודד עם כדורי גובה. לא יכול להיות שייתנו לקארול חופשיות כזאת. לא חושב שגבריאל הוא התשובה. ונגר? אני מאמין שהוא לא ימשיך מעבר לקיץ 2017".

סיטי מוכנה לפאריס סן ז'רמן

גם מנצ'סטר סיטי כבר לא תהיה אלופה העונה, אבל המהפך בניצחון 1:2 על ווסט ברומיץ' יעניק לה בטחון לקראת הגומלין מול פאריס סן ז'רמן ברבע גמר האלופות (2:2 בצרפת במשחק הראשון). מנואל פלגריני הגדיר את הניצחון כ"חשוב מאוד" והוסיף: "זו תוצאה טובה, כי ארסנל ו-ווסטהאם איבדו נקודות. אני שמח עבור נאסרי שהיה פצוע כל העונה. כשהוא משחק טוב הוא עוזר לנו מאוד". 

חדשות טובות הגיעו גם מכיוונו של וינסנט קומפאני. הבלם הבלגי התאושש במפתיע ועשוי לשחק באמצע השבוע מול אלופת צרפת. גם יאיא טורה צפוי לשחק אחרי שאמש פתח על הספסל. לעומתם, סרחיו אגוארו ירד מהמגרש צולע ובסיטי ישנו חשש מסוים לגבי כשירותו.

בתוך כך, דימיטרי סליוק, סוכנו של טורה, התראיין ל"סאנדיי מירור" וטען: "החתמת פפ גווארדיולה באמצע העונה היתה הטעות הכי גדולה של סיטי. נעצו סכין בגב של פלגריני וחדר ההלבשה של סיטי נהרס". על הלקוח שלו אמר: "טורה מרגיש שבגדו בו אחרי שש שנים במועדון. צ'יקי באגירסטיין הבטיח לו חוזה לעוד שלוש שנים, אבל כשפפ הוחתם הכל בוטל".


יחמיץ את פאריס? אגוארו (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי