ונגר: נבחרת אנגליה? אני מעדיף להישאר בארסנל

| צילום: gettyimages

בהתאחדות רוצים את הצרפתי, שעתידו בלונדון לא ברור. ביירין יאריך חוזה

(גודל טקסט)

האם ארסן ונגר יאמן בסופו של דבר את נבחרת אנגליה? ההתאחדות האנגלית מנסה לשכנע את הצרפתי להנהיג את נבחרת שלושת האריות כבר בקיץ, אבל הוא הדגיש בשבוע האחרון שהוא מעונין להישאר בארסנל. 

בראיון לקראת המשחק עם סוונזי (16:50, שידור ישיר בספורטHD1 בחגיגה אנגלית) אמר ונגר: "האחריות שלי היא לאמן את הקבוצה, לא לבחור את המאמן הבא של ארסנל". הצרפתי שיחגוג 67 שבוע הבא הודיע: "אם יבחרו לסיים את התפקיד שלי בסיום העונה, וישאלו את דעתי בנוגע למחליף – אענה רק להנהלה. אני קשור למועדון בצורה מיוחדת, זה סיפור אהבה, אני אסיר תודה על התקופה שלי כאן. כל החלטה לגבי עתידי תהיה מקובלת עלי. אני רוצה להישאר, אבל אכבד כל החלטה, כי לא אני האיש שמחליט על עתידי".

במסיבת העיתונאים ונגר גילה שחוזה חדש יוצע בקרוב להקטור ביירין שישאיר אותו עד שנת 2019. "הוא מתאים לערכי המועדון ומקצועית. הוא פשוט שחקן פנטסטי. הוא שחקן עם מנטליות חזקה במיוחד. עבור שחקן צעיר כמוהו זו תכונה חשובה מאוד".

בקיץ האחרון ברצלונה גיששה אחר המגן הימני הקטאלוני של התותחנים ועל כך אמר ונגר: "אני מופתע מהספקולציות. הוא אצלנו כבר שלוש עונות והוא תמיד עושה את המקסימום עבור הקבוצה. העתיד שלו כאן בארסנל, הוא לא חייב לשחק היכן שהוא נולד בגלל שחשוב לכל שחקן שיממש את הצרכים שלו. הוא יכול לממש זאת אצלנו". 


לא הולך לשום מקום. ביירין (gettyimages)

ארון ראמזי יחמיץ את המשחק מול סוונזי בגלל פציעה, ו-ונגר הודיע שהוא מאוכזב ממצבו הגופני: "בפעם הבאה אני אנהג בצורה אחרת. הוא היה צריך לעבור הכנה מלאה לקראת העונה החדשה. הוא יחמיץ את המשחק למרות שעבד קשה כדי להתאושש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי