זאת שעולה וזאת יורדת: 0:4 לסיטי, 0:0 ליונייטד

| צילום: GettyImages

צמד של אגוארו חילץ את פפ מרצף שלילי. מוריניו הורחק והובך מול ברנלי

(גודל טקסט)

לאחר 1:4 של ארסנל על סנדרלנד בחוץ במשחק המוקדם, חמישה משחקים נוספים נערכו בפרמייר-ליג אחרי הצהריים. מנצ'סטר יונייטד, שנשארה בעשרה שחקנים באמצע המחצית השנייה וגם איבדה את ז'וזה מוריניו שהורחק במחצית, סיימה ב-0:0 מאכזב מול ברנלי. 

היריבה העירונית גברה 0:4 בחוץ ווסט ברומיץ', שברה רצף של שישה משחקים ללא ניצחון ושמרה על הפסגה. טוטנהאם ולסטר נפרדו ב-1:1, ווטפורד ניצחה 0:1 את האל סיטי ומידלסברו השיגה ניצחון ביתי 0:2 על בורנמות'.

 

 

מנצ'סטר יונייטד -ברנלי 0:0

הניצחון האחרון של השדים האדומים בליגה היה אי שם בסוף ספטמבר (1:4 על לסטר) ומאז קבוצתו של מוריניו לא משכנעת בליגה והתדרדרה עד המקום השביעי. וויין רוני שחזר מפציעה יושב על הספסל. הנריק מחיטריאן שעדיין לא התאקלם, לדברי המיוחד, נשאר מחוץ לסגל. 

 

גם הערב השדים האדומים לא הצליחו להשיג שלוש נקודות ואף איבדו את אנדר הררה שהורחק. גם ז'וזה מוריניו התעמת בירידה למחצית עם השופטים ואת ה-45 הדקות האחרונות הוא ראה מהיציע. יונייטד לחצה לאורך כל המשחק, אבל טום היטון במשחק ענק שמר על רשת נקייה והשיג נקודה חשובה עבור ברנלי. 

הרכבים

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, מתיו דרמיאן, מרקוס רוחו, לוק שואו, דיילי בלינד, אנדר הררה (הורחק 69), חואן מאטה (מרוואן פלאיני 73), פול פוגבה, ג'סי לינגארד (וויין רוני 73), זלאטן איברהימיוביץ', מרקוס ראשפורד (ממפיס דפאי 82).

ברנלי: טום היטון, סטיבן וורד (ג'ון פלנאגן 44), מתיו לוטון, בן מי, מייקל קין, דין מרני, סקוט ארפילד, יוהאן גודמונדסון (ג'ורג' בויד 85), ג'ף הנדריק, סאם ווקס, אנדרה גריי (אשלי ברנס 60).

מהלך המשחק:

השדים האדומים פתחו בסערה את המשחק. איברהימוביץ' ומאטה בחנו את היטון בחמש דקות הראשונות, אבל השוער השלישי של נבחרת אנגליה קלט ללא בעיה. בדקה ה-17 זלאטן קיבל כדור עומק חכם ממאטה, אבל יציאה מתוזמנת של היטון מנעה יתרון מוצדק של יונייטד. לקראת סוף המחצית יונייטד החמיצה עוד שתי הזמנויות בטוחות לעלות ליתרון. מי הציל מהקו ניסיון נוסף של זלאטן והיטון רשם עוד הצלה אדירה, הפעם מראשו של לינגארד. 0:0 במחצית.


זלאטן מאוכזב אחרי עוד החמצה (GettyImages)

בירידה להפסקה ז'וזה מוריניו התעמת עם השופט והורחק. שחקניו של המיוחד המשיכו ללחוץ על השער של ברנלי והיטון שוב נאלץ למתוח את איבריו מול הניסיונות של מאטה, לינגארד והמספרת של איברהימוביץ'. וכשהיטון לא היה יכול להושיע, הקורה והמשקוף באו לעזרתו: מאטה ואיברהימוביץ' בחנו את מסגרת השער תוך שתי דקות והתוצאה עדיין תיקו אפס. בדקה ה-69 אנדר הררה ביצע עבירה טיפשית במרכז המגרש והורחק בצהוב שני.


היטון מציל את ברנלי אחרי מספרת זלאטן (GettyImages)



מוריניו עוקב אחרי המשחק מהיציע (GettyImages)

למרות ההרחקה של הררה, המיוחד שלח למערכה את רוני, פלאיני ודפאי. יונייטד בעטה 37 פעמים לשער, הכי הרבה מאז 2003/04, אבל לא הצליחה להכניע את היטון הנפלא. ברנלי יוצאת מאולד טראפורד עם נקודה ורשת נקייה לראשונה אחרי 95 שנה.  
 

ווסט ברומיץ' – מנצסטר סיטי 4:0

במקביל מנצ'סטר סיטי התארחה אצל ווסט ברומיץ' וניסתה לשבור את הרצף של שישה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות. פעם האחרונה שהסיטיזנס חוו את טעם הניצחון הייתה אי שם בסוף ספטמבר, כאשר ניצחו 1:3 את סוונזי בליגה. קון אגוארו ואילקאי גונדוגאן כבשו צמד כל אחד ושמרו על המקום הראשון בליגה. ווסט ברומיץ', שלא מנצחת כבר בחמישה משחקי ליגה ברציפות, ירדה למקום ה-15 בטבלה.

הרכבים

ווסט ברומיץ': בן פוסטר, יונאס אולסון (ג'יימס מוריסון 51), גארת' מקאולי, ג'וני אוונס, אלן ניום, קרייג דוסון, דארן פלטשר (ג'ונתן לקו 51), כריס בראנט, נאסר שאדלי (האל רובסון-קאנו 87), ג'יימס מקלין, סלומון רונדון.

מנצ'סטר סיטי: קלאודיו בראבו, אלכסנדר קולארוב, ניקולאס אוטמנדי, ג'ון סטונס, פרננדו, פרננדיניו, אילקאי גונדוגאן, דויד סילבה (אלש גרסיה 83), ראחים סטרלינג (חסוס נבאס 77), נוליטו (קווין דה-בריינה 68), סרחיו אגוארו.

מהלך המשחק: 

בדקה ה-19 גונדוגאן הרוויח את הכדור במרכז המגרש, קיבל מסירה כפולה מפרננדיניו והכניס כדור עומק לאגוארו. החלוץ הארגנטיני שלח בעיטה חדה בין הרגליים של פוסטר וקבע 0:1 לסיטי. כעבור 9 דקות המקומיים לא הצליחו להרחיק כדור ליד הרחבה, אגוארו השתלט, עבר מגן של ווסט ברום וירה טיל לחיבורים. 0:2 לסיטי במחצית. 


אגוארו כובש את הראשון (GettyImages)

בדקה ה-79 אגוארו התפנה לבשל לאילקאי גונדוגאן. האגנטיני הקפיץ באלגנטיות לתוך הרחבה והקשר הגרמני כבש את שערו השני בליגה. 0:3 למנצ'סטר סיטי. בדקה ה-90 גונדוגאן השלים צמד, כאשר כבש אחרי מסירת רוחב של דה בריינה. 0:4 בסיום לסיטי והרצף של שישה משחקים ללא ניצחון נשבר.


גונדוגאן חוגג עם צמד (Gettyimages)

טוטנהאם – לסטר 1:1

טוטנהאם שרוצה להישאר צמודה לצמרת אירחה את האלופה המגמגמת, לסטר. פוצ'טינו שעדיין נאלץ להסתדר ללא הארי קיין ראה בדקה ה-44 את וינסנט יאנסן מוכשל ברחבה על ידי רוברט הות'. ההולנדי בעצמו ניגש לבעוט את הפנדל וכבש את שערו הראשון בפרמייר-ליג. 0:1 לטוטנהאם במחצית. עם פתיחת המחצית המחצית השנייה לסטר השוותה במתפרצת קטלנית. ג'יימי וארדי העביר רוחב לאחמד מוסא שגלגל פנימה בדקה ה-48. יאן ורטונגן היה קרוב להכריע את המפגש לטובת התרנגולים, אבל בעט למשקוף לקראת הסיום. 

משחקים נוספים: 

מידלסברו – בורנמות' 0:2 (ראמירס 39, דאונינג 56)

ווטפורד – האל סיטי 0:1 (דוסון 83 עצמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי