זלאטן בדרך להיסטוריה: "מצויין למרות שלא נח"

| צילום: AFP

יונייטד תצא למשחק מול האל (19:20, ספורט2), מוריניו מפרגן לכוכב השבדי

(גודל טקסט)

האל היא הפתעת העונה עד כה. קבוצה בלי רכש, בלי מנג'ר קבוע ומועמדת למכירה צברה עד כה שש נקודות כולל ניצחון על האלופה לסטר. הערב היא תארח את הקבוצה שעברה את השינוי הכי עוצמתי בליגה מנצ'סטר יונייטד. מבחן מעניין לז'וזה מוריניו (19:20, שידור ישיר בספורט2).

זלאטן איברהימוביץ' שכבש שלושה שערים בשני המחזורים הראשונים, רוצה לכבוש גם היום ולהשוות שיא בן 91 שנה ביונייטד. אם יכבוש בארבעת המשחקים הראשונים של העונה כולל במגן הקהילה, יהפוך לשחקן הראשון שעושה זאת מאז ג'ימי הנסון ב-1925. 

"הוא מצוין למרות שלא היה לו זמן כמעט לנוח מהיורו והוא הגיע אחרון לקבוצה לפני פול פוגבה", אמר מנג'ר יונייטד ז'וזה מוריניו.

המיוחד שאף פעם לא היה ידוע כאחד שמטפח צעירים טען במסיבת עיתונאים שאיברה מוריד את הלחץ מאנתוני מרסיאל ומרכוס ראשפורד, שעל כתפיהם הונחה בשנה שעברה מטלת ההבקעה. למרות זאת ניתן לטעון גם שדווקא הכוכב השבדי חוסם אותם. 

על מרסיאל נאמר שמוריניו לא מרוצה מיכולתו. "בשנה שעברה לא היו שערים של מרסיאל לא היו נקודות ליונייטד. העונה הוא לא כבש אף שער, אבל צברנו שלושה נצחונות", אמר המיוחד.

אופטימי לגבי ראשפורד. מוריניו (gettyimages)

לעומתו דווח שראשפורד מקבל טיפים לבעיטה לשער מזלאטן. העובדה שהוא לא משחק גרמה לכך שהוא נופה מהנבחרת הבוגרת של אנגליה על ידי סאם אלרדייס. "ראשפורד עוד ישחק הרבה וזה רק יועיל לו לשחק ליד איברהימוביץ'", הבטיח מוריניו.

למרות ההתעקשות של בסטיאן שוויינשטייגר להישאר, מוריניו טען שאין לו עתיד ורמז לו למצוא קבוצה: "אני חושב שזה יהיה קשה עבורו לשחק שוב ביונייטד למרות שלא הייתי אומר בלתי אפשרי". 

מוריניו מסלק אותו? שוויינשטייגר (gettyimages)

השדים האדומים תקועים עם הקשר הגרמני וייאלצו להוציא עליו 20 מיליון ליש"ט שכר לשנה בלי שייגע בכדור. המיוחד מיהר לשלוח חלק מהצעירים שלו להשאלות ועדיין טען שיהיה להם עתיד ביונייטד.

בהאל המנג'ר הזמני מייק פילאן, שהיה עוזרו של אלכס פרגוסון עושה נפלאות עד כה. הנמרים ניצחו בשלושת משחקי הפתיחה, כולל בגביע הליגה. 

פילאן שהיה עוזרו של פרגי כששלח את פול פוגבה ליובנטוס ללא תמורה אמר: "המחיר ששולם עליו לדעתי מוצדק, אבל גם מה שעשה פרגי בזמנו היה נכון. ברור שכולם ראו שהוא כישרון, אך הוא תבע להיות שחקן הרכב ודבר כזה אתה לא יכול להבטיח לשחקן צעיר או לאף שחקן ככל שיהיה מוכשר".

הרכבים משוערים

האל סיטי: אלדין יאקופוביץ'; אחמד אלמוחמדי, ג'ייק ליברמור, קרטיס דיוויס, אנדי רוברטסון; דיוויד מיילר, רוברט סנודגראס, טום האדלסטון, סאם קלוקס; אבל הרננדס, אדמה דיומאנדה.

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה; אנטוניו ולנסיה, דיילי בלינד, אריק ביילי, לוק שואו; מרואן פלאיני, פול פוגבה, הנריק מחטיריאן; אנתוני מרסיאל, וויין רוני, זלאטן איברהימוביץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי