זלאטן לקאנטונה: "אהיה אלוהים לא רק מלך"

זלאטן. צפוי לו מפגש עם הרוחות
זלאטן. צפוי לו מפגש עם הרוחות |

כוכב העבר ניסה לעקוץ בסרטון יוטיוב ("תהיה הנסיך"), השבדי לא נשאר חייב

(גודל טקסט)

"אם אריק קאנטונה היה המלך של מנצ'סטר יונייטד, אני לא אהיה הנסיך של המועדון. אני אהיה אלוהים", כך ספק בהומור ספק ברצינות אמר זלטאן איברהימוביץ' בראיון ל-"אפטונבלדט" השבדי.

 

החלוץ התייחס בכך לדברים שאמר קאנטונה בסרטון שהעלה ליו טיוב. "אני יכול לומר לזלאטן שהוא יכול לקבל את החולצה מספר 7, כי המלך הלך ועכשיו אפשר להגיד שאתה תוכל להיות במקרה הטוב הנסיך. כשאתה תעלה לכר הדשא תרגיש שסוף סוף הגעת הביתה".

 

 

הצרפתי בין ה-50 ששיחק ביונייטד בשנות ה-90, הפך לסמל באולד טראפורד וכונה 'המלך' החמיא לשבדי על המעבר: "איברה בחר לשחק במנצ'סטר יונייטד והוא עשה את הבחירה הכי טובה שלו בקריירה. כשאתה עולה לתיאטרון החלומות ומרגיש את כל הרוחות של שחקני הענק ששיחקו שם. זאת  הרגשה שלא ירגיש לעולם במקום אחר. הלב הולם בחזה בכזה כוח שאתה מרגיש שהוא יכול לצאת ממקומו".

 

קאנטונה. "איברה עשה את המהלך הנכון" (Getty)

 

לגבי החולצה של איברהימוביץ' ביונייטד אפשר לשער מה יהיה מספר החולצה שלו אחרי שאנטוני מרסיאל הדליף בטעות חולצה חדשה שלו לעונה הבאה עם המספר 29. הציוץ שלו הוסר כעבור כמה דקות. אנתוני מרסיאל לבש את החולצה מספר 9, ממפיס דפאיי לבש את מספר 7.

 

איברה הנופש בארה"ב בלוס אנג'לס פגש שם את פיל נוויל אקס מנצ'סטר יונייטד והצטלם עם בנו הארווי שאמר לו שהוא מעריץ אותו. הארווי עצמו משחק בנוער של ולנסיה עד גיל 15.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי