חזק בצמרת: ליברפול גברה 1:2 על ווסט ברומיץ'

ליברפול ממשיכה את העונה הטובה עם ניצחון נוסף
ליברפול ממשיכה את העונה הטובה עם ניצחון נוסף | צילום: Gettyimages

מאנה כבש ובישל לקוטיניו. האדומים בשלישי מול טוטנהאם בגביע הליגה

(גודל טקסט)

ליברפול ממשיכה בעונה הנהדרת שלה והיום (שבת) רשמה את ניצחונה השישי בליגה, 1:2 על ווסט ברומיץ'. סדיו מאנה ופליפה קוטיניו כבשו לזכות המייטירדס, גארת' מקאולי הצליח רק לצמק. 

חניכיו של יורגן קלופ עלו למקום השני בטבלה עם מאזן נקודות זהה לארסנל, שמעליה רק בזכות הפרש שערים עדיף. כמובן שמנצ'סטר סיטי תוכל על פני שתי הקבוצות אם תשיג נקודה לפחות מחר מול סאות'המפטון (שידור ישיר בספורטHD1, החל מ-15:20).

ליברפול הייתה טובה יותר בפתיחה ותרגמה את השליטה לשער בדקה ה-20 כשסדיו מאנה סיים מתפרצת משובחת של האדומים עם בעיטה יפה מהאוויר. כעבור רבע שעה מאנה בישל את השני לקוטיניו, שהטעה שני שחקני הגנה ובעט לפינה הקרובה.


קוטיניו כובש את השער השני (Gettyimages)

השליטה של ליברפול נמשכה גם במחצית השנייה ורק יכולת נהדרת של בן פוסטר מנעה תבוסה מווסט ברומיץ'. ואז, משום מקום, האורחים הצליחו לצמק עם שער של מקאולי בדקה ה-81. הדקות האחרונות היו מעט מלחיצות מבחינתם של אוהדי ליברפול, אבל בסופו של דבר האדומים רושמים ניצחון נוסף וממשיכים לחלום על אליפות. בנתיים מצפה להם משחק מסכרן מול טוטנהאם בגביע הליגה ביום שלישי.

הרכבים: 

ליברפול: לוריס קאריוס, דיאן לוברן, ג'ואל מאטיפ, נתניאל קליין, ג'יימס מילנר; אמרה צ'אן, ג'ורדן הנדרסון, אדם ללאנה (ג'ורג'יניו ווינאלדום 79), פליפה קוטיניו (לוקאס לייבה 88); סדיו מאנה (דיבוק אוריגי 90), רוברטו פירמינו.

ווסט ברומיץ: בן פוסטר, יונאס אולסון, גארת' מקאולי, אלן ניום, קרייג דוסון; דארן פלטשר, קלאודיו יאקוב (כריס בראנט 46), נאסר שאדלי, מאט פיליפס (ג'יימס מוריסון 51) ג'יימס מקלין (האל רובסון-קאנו 65); סלומון רונדון.


פירמינו מול ניום (Gettyimages)


מקאולי מצמק את התוצאה  (Gettyimages)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי