טוטנהאם כבר שלישית, ניצחון לסאות'המפטון

|

קיין נתן 0:1 על סנדרלנד. יריבת ב"ש גברה על סוונזי. פאלאס - סטוק 1:4

(גודל טקסט)

המחזור ה-5 באנגליה נמשך היום (ראשון) כשלצד ההפסד של מנצ'סטר יונייטד לווטפורד, טוטנהאם העפילה למקום השלישי עם ניצחון דחוק על סנדרלנד, סטוק המשיכה בקריסה ושוב הובסה ואילו יריבת הפועל באר שבע בליגה האירופית, סאות'המפטון, רשמה ניצחון 0:1 על סוונזי.

 

טוטנהאם – סנדרלנד 0:1

אחרי ששלחו רביעיה לרשת של סטוק בשבוע שעבר, התרנגולים הסתפקו הפעם בשער אחד בלבד – אבל זה הספיק להם כדי להעפיל למקום השלישי בפרמייר-ליג, מרחק של 4 נקודות מהפסגה. הארי קיין ניצל טעות קשה בהגנה האורחת כדי לכבוש בדקה ה-59 ולמעשה לקבוע את תוצאת המשחק.

קריסטל פאלאס – סטוק 1:4
הנשרים דרסו בקלות את החבורה השוקעת של מארק יוז. זה החל כבר בדקה ה-9 עם נגיחה מקרוב של ג'יימס טומקינס שהגיע מווסטהאם בקיץ. כעבור שתי דקות ג'ייסון פאנצ'ון סידר לסקוט דאן את השני גם כן בנגיחה מתוך הרחבה.

 

בעיטה של ג'יימס מק'ארתור פגעה בריאן שואוקרוס וחדרה לרשת של שי גיבן הוותיק בדקה ה-71. אנדרוס טאונסנד שהציג משחק מצוין חתם חגיגה עבור אלן פארדיו בדקה ה-75. גם שער של מרקו ארנאוטוביץ' לא המתיק את הגלולה והפוטרס ממשיכים להתרסק ולנעול את הטבלה. שרדאן שאקירי וג'ק באטלנד יושיעו?

 


טומקינס מכניע את גיבן (AFP)

 


יוז בפרצוף עגום, מי יושיע אותו? (AFP)

 

סאות'המפון – סוואנזי 0:1
יריבת הפועל באר שבע חזרה מהניצחון על אלקמאר והשיגה ניצחון ראשון בליגה בעידן קלוד פואל. צ'ארלי אוסטין שנמצא מצא את הרשת עשר דקות אחרי שנכנס כמחליף עם שער יפה והשלים שבוע חלומי עם 3 שערים בארבעה משחקים. הסיינטס נחלצו מהקו האדום לשם ירדה ווסטהאם.

 


אוסטין, בכושר נהדר (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי