טוטנהאם מחפשת ניצחון בית ראשון על יונייטד מאז 2001

קיין נגד קבוצתו הבאה?
קיין נגד קבוצתו הבאה? | צילום: Gettyimages

ואן חאל לא ויתר על הצ'מפיונס, מנגד התרנגולים במאמץ אחרון נגד לסטר

(גודל טקסט)

וייט הארט ליין יארח היום משחק עם אווירה של גמר גביע, כשמנצ'סטר יונייטד תגיע למשחק קשה נגד השנייה בטבלה טוטנהאם (17:45, שידור ישיר בספורט1).

 

יונייטד נמצאת במגמת התאוששות עם ניצחונות בארבעה מתוך חמישה ממשחקיה האחרונים, אבל הלחץ יהיה על טוטנהאם, שתשאף להישאר קרובה למוליכה לסטר, שתשחק מוקדם יותר נגד סנדרלנד. האדומים מצדם עדיין חולמים על כרטיס לליגת האלופות, למרות שמנצ'סטר סיטי שנמצא מעליהם במקום הרביעי מגלה סימני התאוששות.

 

 

ז'וזה מוריניו הודה שאין לו הסכם חתום עם היונייטד לעונה הבאה, אבל חשף שהוא כן יחזור לאמן בקיץ. במקביל לרמז שלו שיגר ואן חאל רמז משלו כשאמר: "גם אם לא נעלה לליגת האלופות נפציץ בקיץ ברכש, אבל ברור שכרטיס לאלופות יקל עלינו להביא את הכוכבים שאנחנו רוצים. זה יעזור לי כשאדבר בקיץ עם שחקנים ואנסה לשכנע אותם להגיע אלינו. מצד שני, יונייטד מספיק קבוצה גדולה כדי ששחקנים ירצו לבוא אליה".

 

רוצה לראות את מנצ'סטר סיטי מתקדמת באלופות. ואן חאל נגד טוטנהאם (gettyimages)

 

ואן חאל אפילו אמר שהיה רוצה לראות את מנצ'סטר סיטי בחצי גמר ליגת האלופות כדי שהעומס שיפול עליה יעזור ליונייטד בליגה. "הייתי ממש מרוצה שהם סיימו ב-2:2 נגד פ.ס.ז', אבל קודם אנחנו צריכים לנצח את טוטנהאם וזה לא הולך להיות קל".

 

מוסא דמבלה קשר טוטנהאם ואחד השחקנים המצטיינים של העונה אמר: "בעבר לפני משחק עם היונייטד אלכס פרגוסון היה אומר לשחקנים 'זו טוטנהאם', והכוונה הייתה שאנחנו קבוצה בלי אופי ורכה. פעם כולם רצו לשחק נגדנו, עכשיו כולם יודעים שמדובר בקבוצת צמרת. אחרי ה-1:1 נגד ליברפול היינו מאוד מאוכזבים וזה אומר הכל".

 

בתוך כך טדי שרינגהאם ששיחק בטוטנהאם ממליץ להארי קיין לשנות את דעתו ולעבור לקבוצה בכירה יותר. שרינגהאם עזב את טוטנהאם ב-1997 למנצ'סטר יונייטד, שמעוניינת כעת בקיין. "לא יודע מתי הוא צריך לעבור, כי אתה צריך לנצל את ההזדמנות כל עוד היא קיימת, אחרת חלוץ בכיר אחר יגיע ליונייטד". רומלו לוקאקו הוזכר כמועמד לחזק את החוד בתיאטרון החלומות, אבל תג המחיר שהציבה אברטון, 65 מיליון ליש"ט, מרתיע.

 

היום כולם יודעים מי זו טוטנהאם. דמבלה נגד יונייטד (gettyimages)

 

טוטנהאם מתקשה לנצח בוייט הארט ליין את מנצ'סטר יונייטד ולא עשתה זאת מאז ניצחה 1:3 ב-2001. המאזן שלה מאז הוא שמונה הפסדים ושש תוצאות תיקו בבית, שלוש מהן במשחקים האחרונים. בעידן מאוריסיו פוצ'טינו טוטנהאם לא כבשה מול היונייטד, ועדיין ולא הבקיעה נגדם ב-296 דקות אחרונות.

 

להרכב צפויים לחזור הבלם יאן ורטונחן, שהחמיץ שלושה חודשים בגלל פציעה, וגם אריק לאמלה שנפצע במדי ארגנטינה. בצד השני לוק שואו ו-ווין רוני חזרו לאימונים, אבל הם לא יכללו בסגל.

 

שב לסגל, יתכן ישירות להרכב. לאמלה (gettyimages)

 

הרכבים משוערים

 

טוטנהאם: הוגו לוריס; קייל ווקר, טובי אלדרוויירלד, יאן ורטונחן, דני רוז; אריק דייר, מוסא דמבלה, אריק לאמלה, דלה עלי, כריסטיאן אריקסן; הארי קיין.

 

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה; מתיאו דרמיאן, כריס סמולינג, דיילי בלינד, טימותי פוסו-מנסה; מייקל קאריק, מורגן שניידרליין, חואן מאטה; ג'סי לינגארד, אנטוניו מרסיאל, מרכוס רשפורד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי