טורה התנצל בפני פפ: "רוצה את הטוב ביותר עבור סיטי"

| צילום: gettyimages

הקשר שותף במשחק אחד העונה והחליט לשים סוף לריב. המאמן יסלח?

(גודל טקסט)

סאגת המריבה של פפ גווארדיולה עם יאיא טורה וסוכנו דמיטרי סליוק בדרך להסתיים. הקשר מחוף השנהב פרסם בחשבון הפייסבוק שלו הודעת התנצלות על התנהגותו, כפי שהקטאלוני ביקש.

"ברצוני להתנצל בשמי ובשם ומי שמייצג אותי כלפי ההנהלה וכל מי שעובד במועדון על אי הבנות מהעבר", הודיע טורה. "ההצהרות הקודמות לא מייצגות את דעותי על המועדון או על אנשים שעובדים שם. יש לי המון כבוד למנצ'סטר סיטי ואני רוצה רק את הטוב עבור המועדון". 

טורה המשיך: "אני גאה ששיחקתי והייתי חלק מההיסטוריה של המועדון, ורוצה לעזור לסיטי להצליח עוד יותר. אני רוצה לשחק כדורגל ולגרום לאוהדים להינות. אני רוצה להודות להם גם על התמיכה בי בתקופה הרשה שעברתי. זה היה חשוב לי ולמשפחתי". לפי ה"מירור", טורה הורה גם לסוכנו בעל הפה הגדול, לבקש סליחה מפפ.

סליוק גלגל למעשה את הכדור למגרש של פפ: "הסכמתי עם טורה שאני צריך לעזור לו כדי להחזיר את המצב לקדמותו. אני רציונלי, אני לא חושב שגווארדיולה יאהב אותי אחרי שאתנצל, אבל אני מקווה שהוא יוכל להתעלות מעל מה שקרה ולכבד את המחווה שלי. אני מבטיח שגם אם הוא לא יחזיר את טורה לסגל, אני לא אדבר עליו יותר בתקשורת".

הקשר מחוף השנהב אפילו לא התאמן אפילו עם הבוגרים, בגלל שלטענת פפ הסוכן שלו העליב אותו. טורה בן ה-33 שיחק לאחרונה במדי סיטי בניצחון על סטיאווה בוקרשט 0:1 בפלייאוף ליגת האלופות וזו הפעם היחידה בה שיחק העונה. מי שנכנס לנעליו הוא פרננדיניו, אבל ללא ספק למאמן חסר שחקן במשבצת הזאת.  


פפ. יחזיר את טורה לסגל? (gettyimages)

היסחים בין פפ לטורה היו קרירים עוד כשאימן את ברצלונה. הקטאלוני ויתר עליו ב-2010 והוא נמכר לסיטי ששדרגה את שכרו אז ל-220 אלף ליש"ט. שנה לאחר מכן הוא פתח פה על פפ כשאמר: "לא רציתי לעזוב את ברצלונה, אבל כל פעם ששאלתי אותו משהו, הוא היה עונה לי תשובות מוזרות. הוא התעלם ממני עד שהגיעה ההצעה מסיטי. חשבתי לסיים את הקריירה שלי בבארסה, אבל הוא לא האמין בי".

בקיץ צצו שמועות על כך שפפ לא רוצה את טורה בקבוצה, אבל בגלל שלקשר חוזה במועדון והוא סירב לעזוב, הוא לא עמד למכירה. בספטמבר הוא נשאל ישירות במסיבת עיתונאים למה טורה לא משחק ובצורה מפתיעה הצהיר: "הוא לא ישחק אצלי עד שסוכנו לא יתנצל על דברים שאמר". מאמן סיטי כעס על דברים שאמר הסוכן קודם לכן: "אם פפ יחזיר את טורה ויזכה איתו בליגת האלופות הוא יצטרך לבקש ממנו סליחה". 

בעקבות הצהרת פפ בספטמבר, תקף הסוכן לא מעט את הקטאלוני: "זו לא חוכמה לזכות בתארים עם קבוצה בה משחק ליאו מסי. בגרמניה הוא נכשל. הוא צריך להתבייש על היחס שלו לשחקן כמו טורה שהיה אגדה בסיטי". 


טורה בברצלונה. עזב בגלל פפ (gettyimages)

בהתבטאות אחרת אמר: "ראשי סיטי חייבים לרסן את גווארדיולה. חייבים להגיד לו שיאיא הוא כמו משפחה. איך הוא יכול לדבר עליו בצורה כזאת? איך אפשר לוותר על כוכב כזה? פפ מאמן גדול עם אישיות מחורבנת. הוא חייב להבין שכאן זה אנגליה ולא אפגניסטן או צפון קוריאה".

לאחר מכן טען הסוכן: "פפ לא מחפש את הסליחה שלי וההתנצלות ממני. הוא רוצה להתעלל בשחקן. ניסיתי לגשש אצלו להגיע לסולחה ומהעבר השני היתה שתיקה". אחד מאלה שפנה לפפ ישירות מעל ראשו של הסוכן היה אביו של השחקן שאמר: "אנחנו מודאגים מאוד ממצבו. הוא רוצה לשחק וקשה לו עם כל הפרשה. חייבים למצוא לזה פיתרון". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי