יונייטד מסתערת על פוגבה. המחיר: 78 מיליון ליש"ט

פוגבה
פוגבה | צילום: Gettyimages

מוריניו סימן את הקשר כיעד מרכזי, ריאל ממתינה. ההחלטה: אחרי היורו

(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו החתים רכש ראשון כמנג'ר מנצ'סטר יונייטד עם צירופו של אריק ביילי, בלם נבחרת חוף השנהב אך סימן יעד מרכזי. המיוחד רוצה להשיב את פול פוגבה למדים האדומים ואם יעשה זאת ייאלץ על פי דיווחים בממלכה לעשות זאת ב-78 מיליון ליש"ט, לא פחות.

 

בספרד אגב דווח שריאל מדריד היא שתסתער על כוכב יובנטוס ונבחרת צרפת אך ההחלטה תתקבל רק לאחר היורו. פוגבה אמר כמה פעמים שהוא לא רוצה לחזור ליונייטד שלא נתנה לו צ'אנס, אבל כעת הדברים השתנו מכיוון שיש לה מנג'ר אטרקטיבי כמו מוריניו והסוכן שלו הוא מינו ראיולה אותו סוכן של זלאטן איברהימוביץ' שעשוי להגיע אף הוא ליונייטד.

 

 

יונייטד לא יכולה להציע לפוגבה כרטיס לליגת האלופות כמו ברצלונה וריאל מדריד שגם מגלות בו עניין, אבל לדברי ה"מירור" העובדה שביום בו החתימה את הבלם אריק ביילי מוויאריאל ב-30 מיליון ליש"ט היא מוכנה לשלם עוד למעלה מ-70 מיליון ליש"ט על שחקן נוסף מראה על הצהרת כוונות ברורה.

 

 

Manchester United may have to pay a British-record £78m to sign 23-year-old Juventus midfielder Paul Pogba. (Source: Mirror Sport)

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) June 9, 2016

 

מוריניו התייחס להחתמת ביילי ואמר: "הוא בלם כישרוני. יש לו פוטנציאל להפוך לאחד הבלמים הטובים בעולם". מוריניו שדיבר בעת טקס מכירת כרטיסים למשחק הוקרה לוויין רוני ב-3 באוגוסט מול אברטון באולד טרפוארד אמר על החלוץ שלו: "הוא השחקן הכי טוב שהיה לאנגליה בעשור האחרון והמשחק יהיה הוקרה לכל מה שתרם לקבוצה. אני מאמין שיש כל הסיכויים שהוא יסיים את הקריירה שלו ביונייטד".

 

ה"דיילי מייל" פרסם שמוריניו רוצה גם את קשר ולנסיה, הפורטוגלי אנדרה גומס. אם יגיע הוא עשוי להחליף את חואן מאטה שיעזוב בוודאות וכבר מחפש אופציות אחרות. גומס מבוקש גם ביובנטוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי