ישבור את השיא ויעזוב? רוני מועמד לאינטר

רוני. קודם כל יש לו שיא לשבור
רוני. קודם כל יש לו שיא לשבור | צילום: gettyimages

חלוץ יונייטד מחוזר על ידי הנראזורי וייתכן כי יבקש לעזוב. גרייזמן יחליפו?

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

האפשרות שזו תהיה עונתו האחרונה של וויין רוני במנצ'סטר יונייטד הולכת ונהיית ריאלית יותר ויותר. אחרי שבשבועות האחרונים איבד קפטן השדים האדומים את מקומו בהרכב ודיווחים כבר החלו על התעניינות ממועדונים בסין ובארה"ב, כעת מצטרפת למאבק אחר חלוץ נבחרת אנגליה מועמדת חדשה.

לפי האתר האיטלקי "קאלצ'ומרקטו", מתכוונת אינטר להילחם על שירותיו של רוני בקיץ הקרוב. בעיתוני הממלכה פורסם כי החלוץ שוחח עם ראשי יונייטד והבהיר להם כי לא יעזוב עד אשר ישבור את שיאו של בובי צ'רלטון, אולם מכיוון שחסרים לו שלושה שערים בלבד כדי להיות הכובש המצטיין בתולדות המועדון – ייתכן עד הקיץ הוא ישלים את המשימה ויעדיף לעזוב כדי לצבור דקות משחק במועדון אירופי אחר.

לפי הדיווחים ברחבי העולם בשבועיים האחרונים, בנוסף לאינטר ינסו לצרפו גם שנחאי SIPG הסינית וקבוצות מה-MLS בארה"ב. רוני, שפצוע בימים אלו, פתח רק בחמישה משחקי פרמיירליג העונה מתוך תשעה ולדברי המנג'ר ז'וזה מוריניו יהיה עליו להרוויח מחדש את מקומו בהרכב.

יעבור למילאנו? וויין רוני (Gettyimages)

במקביל, בין אם רוני יעזוב או שלא, דווח ביממה האחרונה כי אנטואן גרייזמן הצרפתי של אתלטיקו מדריד נמצא על הכוונת של ראשי המועדון. כבר פורסם במהלך הקיץ שיונייטד ערכה שיחות עם ראשי אתלטיקו מדריד על רכישה אפשרית של השחקן, אבל פריז סן ז'רמן מוכנה לשלם את מלוא סעיף השחרור שלו מאתלטיקו בסך 100 מיליון יורו.  

פ.ס.ז' גם ניסתה לרכוש בקיץ את ניימאר, אבל לפי הפרסום בל'אקיפ אביו דרש מאלופת צרפת שתכסה חוב על סך 45 מיליון יורו של המשפחה למס הכנסה. 

גרייזמן יכול להיות רכישה מוצלחת עבור פ.ס.ז', הרי שהוא נמצא בשיאו ובימים אלו מועמד לזכיה בכדור הזהב אחרי שהוביל את צרפת לגמר יורו 2016 וזכה בתואר שחקן השנה של הליגה הספרדית.  יש לציין כי החלוץ חתום באתלטיקו עד 2021 ולמעשה רק לאחרונה האריך את חוזהו , אולם לטענת העיתון הקטלוני "ספורט" אלופת צרפת תעשה הכל על מנת לרכוש את השחקן כדי להיות מועמדת בכירה לזכיה בליגת האלופות אחרי שאיבדה בקיץ האחרון את זלאטן איברהימוביץ'.

מבוקש. אנטואן גרייזמן (Gettyimages)

עוד באותו נושא: אנטואן גריזמן, וויין רוני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי