לא ידעו לקחת: 1:1 בין טוטנהאם לליברפול

|

מילנר סידר יתרון מפנדל מפוקפק, רוז השווה וסידר חלוקת נקודות מוצדקת

(גודל טקסט)

המחזור השלישי של הפרמייר-ליג נפתח עם משחק שהבטיח הרבה וגם קיים, בו טוטנהאם וליברפול נפרדו ב-1:1 מרתק בווייט הארט ליין.

שני המפגשים בעונה שעברה בין שתי הקבוצות בליגה הסתיימו בשוויון וגם הפעם הן המשיכו בקו הדומה. המשחק התחיל בקצב מעולה עם התקפות משני הצדדים, אבל השוערים מישל וורם וסימון מיניולה שמרו על תוצאה מאופסת.


כבר בדקה החמישית פיליפה קוטיניו היה יכול לסדר יתרון כשקיבל כדור מצויין מרוברטו פירמינו, אבל השוער ההולנדי של התרנגולים סיפק הצלה מדהימה. הקשר הברזילאי של ליברפול המשיך ביכולת הלא טובה, פיספס הזדמנות נוספת והיה כבוי.

למזלו של קוטיניו חברו הברזילאי פירמינו סחט פנדל שנוי במחלוקת סמוך לסיום המחצית הראשונה, והפעם וורם לא הצליח להציל את הבעיטה הטובה של ג'יימס מילנר שסידרה יתרון אדום.

ליברפול, שנחלה הפסד מביך במחזור הקודם 2:0 לברנלי, ראתה כבר את הניצחון בכיס, אלא שטוטנהאם חשבה אחרת. התרנגולים שלטו במחצית השניה ואפילו גרמו לרכש החדש של המייטירדס סדיו מאנה לאבד את העשתונות כשספג צהוב מיותר.

קוטיניו מול אלדרווירלד. לא היה במשחק (gettyimages)

מיניולה שספג ביקורות רבות בתקופה האחרונה, הציג שתי עצירות מדהימות והשאיר את היתרון האדום בחיים עד לדקה ה-72, בה המגן השמאלי דני רוז ניצל יציאה לא טובה שלו ובלבול כללי של חוליית ההגנה החלשה של ליברפול וחילק את הנקודות.

לאחר שלושה משחקי חוץ, במחזור הבא שלאחר פגרת הנבחרות ליברפול תחזור לאנפילד ותקווה להשיג ניצחון שני בליגה, אבל מצפה משחק לא פשוט מול האלופה היוצאת לסטר. טוטנהאם לעומת זאת תצא לסטוק החלשה, ולא אמורה להתקשות בדרך לשלוש נקודות נוספות.

יציאה רעה אחת השכיחה את ההצלות. מיניולה (gettyimages)

הרכבים

טוטנהאם: מישל וורם; קייל ווקר (וינסנט יאנסן, דקה 28), טובי אלדרווילר, יאן ורטונגן, דני רוז; אריק דייר, ויקטור ווניימה, דלה עלי, כריסטיאן אריקסן (הארי ווינקס, דקה 93), אריק לאמלה; הארי קיין (ג'וש אונומה, דקה 83). 

ליברפול: סימון מיניולה; נתניאל קליין, ג'ואל מאטיפ, דיאן לוברן, ג'יימס מילנר; אדם לאלאנה (קווין סטיוארט, דקה 94), ג'ורדן הנדרסון, ג'ורג'יניו וינאלדום; סדיו מאנה (דניאל סטארידג', דקה 88), רוברטו פירמינו, פליפה קוטיניו (דיבוק אוריגי, דקה 69).


מהלך המשחק

דקה 5

התקפה מצויינת של ליברפול. פירמינו מקבל כדור טוב, עובר שני שחקנים ומשאיר מצויין לקוטיניו שבועט מקרוב, וורם מציל עם הרגל.

דקה 6

אריקסן בוחן את מיניולה עם בעיטה חופשית טובה, הבלגי מתעופף והודף.


המנג'רים מתחברים (AFP)

דקה 26

עוד התקפה טובה של ליברפול. מאנה מוצא את קוטיניו ושולח לו כדור מושלם, הברזילאי סוחט עצירה נוספת מוורם.

דקה 43

0:1 לליברפול: לאמלה נוגע קלות ברגלו של פירמינו בתוך הרחבה, והשופט קובע פנדל. מילנר לא מתבלבל מול וורם ומסדר יתרון אדום.


מילנר בדרך לשער (gettyimages)

דקה 53

לליברפול לא מספיק. קרן טובה של הנדרסון מוצאת את הראש של ג'ואל מאטיפ, שנוגח למשקוף והחוצה.

דקה 55

מאנה מרעיד את הרשת, אבל הפעם השער נפסל. וינאלדום פורץ בשמאל ומכניס כדור ללאלאנה שנמצא בנבדל. 

דקה 62

טוטנהאם מנסה לחזור. אלדרווירלד מוסר טוב לדייר באגף, הקשר מכניס כדור טוב לאריקסן, שבועט מעל לשער.

דקה 64

שתי הצלות ענק של מיניולה. בראשונה לאמלה בבעיטה חופשית מסכן את השער, אבל הבלגי מאגרף לקרן. בקרן אריקסן מרים טוב לאלדרווירלד שנוגח ומיניולה מציל מקו השער.


משחק רע של הברזילאי (gettyimages)

דקה 72

טוטנהאם משווה- לאמלה מעביר כדור מצויין מאגף לאגף, רוז משתלט על הכדור, מנצל יציאה רעה של מיניולה ואת ההגנה המבולבלת באדום וכובש. 1:1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי