לוס אנג'לס גלאקסי מעוניינת בוויין רוני

|

החלוץ המתנדנד של יונייטד עשוי להגיע במקום ג'רארד. ישבור שיא?

(גודל טקסט)

מעמדו במנצ'סטר יונייטד די מעורער, ואחרי שאינטר ושנחאי SIPG כבר גיששו, כעת קבוצה נוספת מעוניינת בוויין רוני.

לוס אנג'לס גלאקסי הצטרפה למירוץ אחר החלוץ. באנגליה פורסם שהקבוצה בה משחק כעת סטיבן ג'רארד פתחה במו"מ מעשי לרכוש את רוני עם הנציגים של השחקן. קשר ליברפול לשעבר יפרוש ככל הנראה בסיום עונת ה-MLS הנוכחית ובעיר המלאכים מחפשים שחקן גדול שיכנס לנעליו.

ז'וזה מוריניו ייעץ לאחרונה לרוני לעזוב את הקבוצה אם הוא רוצה לשחק בהרכב הראשון, ונראה כי דרכו של החלוץ האנגלי ביונייטד על סף סיום. הדיווחים מדברים על כך שיעזוב בקיץ הבא, אבל בגלאקסי מעוניינים בו החל מינואר הקרוב. מבחינת שכר הוא יכול להגיע על המשבצת של ג'רארד מאחר ולכל קבוצה ב-MLS יש אשרות להעסיק שני שחקנים שהם מעל תקרת השכר בליגה.

ג'רארד הרוויח ארבעה מיליון ליש"ט לעונה, אבל רוני יהיה הרבה יותר יקר אם ירצו בו. הוא מרוויח כיום 12 מיליון ליש"ט ולא ירצה לאבד את שכרו, מאחר והוא חתום ביונייטד עד 2019. אלן שירר ייעץ לרוני לעזוב ל-MLS בעוד שצ'אבי קשר ברצלונה לשעבר אמר: "עדיף שיישאר באירופה".


יגיע במקומו? ג'רארד (האתר של לוס אנג'לס גלאקסי) 

לפני העזיבה, רוני שואף לשבור את שיא הכיבושים של בובי צ'רלטון ביונייטד העומד על 249 שערים. לחלוץ יש כבר 246 שערים, אבל מצא את הרשת רק פעם אחת העונה. בששת המשחקים האחרונים הוא אפילו לא פתח, כשבשניים האחרונים הטענה היתה שהוא פצוע והוא לא נכלל בסגל.

עוד באותו נושא: וויין רוני, סטיבן ג'רארד, צ'אבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי