ליברפול החתימה את קריוס, שוער גרמני בן 22

חתם לחמש שנים עבור 4.7 מיליון לישט. קריוס
חתם לחמש שנים עבור 4.7 מיליון לישט. קריוס |

קריוס נחשב לעילוי, אך לא יפתח את העונה כי ישחק במשחקים האולימפיים

(גודל טקסט)

יורגן קלופ ממשיך לעבוד: ליברפול הודיעה על החתמתו של שוער מיינץ לוריס קריוס בחוזה לחמש עונות. האדומים לא פרסמה האם קריוס יהיה השוער הראשון או שיתחרה על התפקיד עם סימון מיניולה, אולם אמצעי התקשורת ברחבי הממלכה משוכנעים שקריוס לא הגיע בשביל לשבת על הספסל.

 

ליברפול הפעילה את סעיף השחרור של השוער בן ה-22 ושילמה למיינץ עבורו 4.7 מיליון ליש"ט. קריוס, שנבחר לא מזמן לשוער השני בטיבו בבונדסליגה אחרי מנואל נוייר מבאיירן מינכן, שמר על רשת נקייה ב-9 מתוך 34 משחקים העונה, ויחד איתו מיינץ סיימה במקום השישי. זו לא תהיה הפעם הראשונה שהוא יחיה באנגליה, לאחר שהוא התאמן בין השנים 2011-2009 בקבוצה הנוער של מנצ'סטר סיטי, אך את הופעותיו הראשונות בבוגרים עשה במיינץ.

 

 

קריוס, שנחשב לכישרון עולה במולדתו, לא נכלל בסגל גרמניה ליורו 2016, אולם הוא כן צפוי לעמוד בשער הנבחרת האולימפית במשחקים בריו בחודש אוגוסט. עקב העובדה שייקח חלק במשחקים האולימפיים, הוא צפוי להחמיץ את שלושת השבועות הראשונים של פתיחת העונה הבאה, כך שבכל מקרה מיניולה ימשיך לעמוד בשער, לפחות בתחילת העונה.

 

בגרמניה הוא שני רק לנוייר. קריוס (gettyimages)

 

"זו הרגשה טובה מאוד וכבוד גדול לשחק עבור מועדון כזה", אמר לאתר הרשמי של ליברפול. "יש להם היסטוריה מיוחדת והאוהדים של מדהימים, אני מצפה כבר לשחק באנפילד. אני יודע הרבה על המועדון כי צפיתי בהם בטלוויזיה. הרבה מאוד דברים עוברים לי בראש כשאני חושב על המועדון הזה. דיברתי עם קלופ וקיבלתי תחושה טובה כי הוא הסביר לי מה הוא רוצה לעשות עם המועדון ועם השחקנים. השיחה איתו שכנעה אותי שקיבלתי את ההחלטה הנכונה".

 

מאז שיורגן קלופ הגיע למרסיסיידרס, אמצעי התקשורת בממלכה לא הפסיקו לדווח על כך שהוא מאוכזב ממיניולה ומחפש עבורו תחלופה. למרות זאת, הבלגי חתם לא מזמן על חוזה חדש, אולם הוא לא צפוי ללבוש את אפודת השוער יותר מדי פעמים עקב ההחתמה של העילוי הגרמני הצעיר. קריוס הוא השחקן השלישי שחותם בליברפול, אחרי מרקו גרויץ' מהכוכב האדום בלגרד וג'ואל מאטיפ משאלקה. 

 

השיחה עם קלופ שכנעה את קריוס – הוא קיבל את ההחלטה הנכונה (gettyimages)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי