לסטר אצל צ'לסי, ניוקאסל תתחנן לבניטס שיישאר

האווירה צפויה להיות רגועה בהרבה
האווירה צפויה להיות רגועה בהרבה | צילום: Gettyimages

המגפייס נגד טוטנהאם, שרוצה סגנות. ווסטהאם וליברפול ישחקו במיוחד?

(גודל טקסט)

מחזור הנעילה של הפרמייר-ליג ייחתם היום בשעה אחידה (17:00). מלבד המאבק בין מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי על המקום הרביעי שמוליך למוקדמות ליגת האלופות, יתקיימו שמונה משחקים נוספים.

 

 

צ'לסי – לסטר

לסטר תחתום את האליפות הכי מדהימה במאה ה-21 עם משחק חוץ נגד האלופה היוצאת, שגם העניקה לה באופן רשמי את האליפות לאחר שעצרה את טוטנהאם. לפני המשחק צפויים שחקני הבלוז לקבל במחיאות כפיים את השועלים, וקרוב לוודאי שאצטדיון שלם יצטרף אליהם. לסטר תקיים מחר את מצעד האליפות ברחבי העיר, ולאחר מכן תמריא לתאילנד לחגיגות בחסות הבעלים.

 

בתוך כך, מאמן לסטר קלאודיו ראניירי, שאימן בסטמפורד ברידג' לפני כעשור, סיפר שהוא מצפה לרגע בו בן ארצו, קנטוניו קונטה, יאמן את צ'לסי החל מהעונה הבאה: "אני מחכה למהפכה שהוא יעשה, הוא ישנה הכל. הוא בן אדם יסודי שאכפת לו מכל דבר קטן".

 

מפרגן לקונטה. ראניירי (gettyimages)

 

ניוקאסל – טוטנהאם, ארסנל – אסטון וילה

ניוקאסל תיפרד מהפרמייר-ליג במשחק אולי חסר חשיבות מבחינתה מול טוטנהאם, אבל זו תהיה פרידה עצובה למגפייז, שהוציאו במהלך העונה 80 מיליון ליש"ט על רכש וישחקו עונה הבאה בצ'מפיונשיפ. האוהדים מתכננים מחאות נגד הבעלים מייק אשלי, אבל במקביל מאמן הקבוצה רפא בניטס צפוי לזכות לתמיכה ועידו מצד 52,000 האוהדים שיגיעו לסט. ג'יימס פארק. הספרדי עדיין לא הכריע האם להישאר בניוקאסל או לעזוב אותה, אבל הודה שהוא חש חיבור עז עם הקהל שיכול להטות את הכף ולגרום לו להישאר. אוהדי סנדרלנד, יריבתה הגדולה של ניוקאסל שגם הורידה אותה ליגה, מתכננים להטיס בזמן המשחק מטוס מעל האצטדיון בו ילגלגו על היריבה השנואה.

 

מהעבר השני, טוטנהאם רשמה סיום גרוע של העונה ולא הצליחה במשימה להיצמד ללסטר, אבל היא רוצה לסיים בתוך סגנית האלופה כשארסנל נושפת בעורפה עם משחק קל נגד אסטון וילה באמירויות. התותחנים רוצים להמשיך לחגוג את חג "טוטרינגהאם" שלהם בו הם מציינים את הרגע בעונה בו טוטנהאם לא יכולה לעבור אותם יותר בטבלה. מאז שארסן ונגר הגיע לפני 20 שנה טוטנהאם לא זכתה לסיים מעל ארסנל.

 

עוד קרב שיכול להיות מרתק הוא מי יסיים בתור מלך השערים. להארי קיין יש כרגע 25 שערים, אחד יותר מג'יימי וארדי וסרחיו אגוארו, להם יש 24. קיין רוצה להצטרף לגארי ליניקר ואלן שירר ששיחקו בנבחרת אנגליה בטורנירים רשמיים כמלכי השערים האנגלים היחידים בליגה האגלית.

 

בניטס יישאר? אולי הקהל ישכנע (gettyimages)

 

ווסט ברומיץ' – ליברפול, סטוק – ווסטהאם

ווסטהאם וליברפול מתחרות על מקום בליגה האירופית, אם כי ליברפול רוצה לזכות בגמר הליגה האירופית שיעניק לה כרטיס אוטומטי לשלב הבתים של ליגה האלופות. המייטירדס יעלו למשחק בהרכב חסר. אם ווסטהאם מצדה תנצח היא תבטיח את הכרטיס לליגה האירופית. ווסטהאם גם מסוגלת עדיין לסיים חמישית.

 

שני המשחקים יכולים להוליד מצב נדיר, בו ווסטהאם וליברפול יקיימו משחק מכריע ביניהן לקביעת העולה לליגה האירופית. הפרמייר-ליג אישר שמשחק כזה יתקיים אם שתי הקבוצות יסיימו עם אותו מספר נקודות, הפרש שערים ומפר שערים זהה. הדבר יקרה אם ווסטהאם תפסיד 0:1 לסטוק וליברפול תנצח 1:2 בהות'ורנס, או שייפלו תוצאות מקבילות. אם סאות'המפטון תנצח בבית את קריסטל פאלאס היא תקדים בכל מקרה את ליברפול. הסיינטס צברו יותר נקודות מכל קבוצה אחרת בליגה מתחילת ינואר מלבד לסטר.

 

מי תקדים את מי? (gettyimages)

 

משחקים נוספים: אברטון – נוריץ', ווטפורד – סנדרלנד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי