לראשונה בפרמיירליג: אסטון וילה ירדה ליגה

אשלי ווסטווד. עונה מסויטת
אשלי ווסטווד. עונה מסויטת | צילום: Gettyimages

האריות הפסידו 2:1 לבורנמות' ונפרדו באופן רשמי. 0:1 לסוואנזי על צ'לסי

קבוצות: אסטון וילה
(גודל טקסט)

משחקי המחזור ה-33 של הפרמיירליג המשיכו היום (שבת), כשבסיומם נפרדה אסטון וילה מהליגה הבכירה, לאחר הפסד לבורנמות'. חוס הידיניק רשם הפסד ראשון בליגה, כאשר צ'לסי נוצחה מול סוואנזי.

 

אסטון וילה – בורנמות' 2:1

אסטון וילה, אחת מקבוצות הפאר של אנגליה, ירדה באופן רשמי לליגה השנייה, לראשונה מאז הוקמה הפרמיירליג, כאשר ההפסד 2:1 לבורנמות' היה רק לפרוטוקול בלבד.

 

 

האריות הציגו עונה נוראית בה הם הצליחו לצבור רק 16 נקודות ואיישו ברובה את המקום האחרון בטבלה. האם בדומה לפעם האחרונה שהם ירדו לליגת המשנה הם יצליחו לחזור לאחר עונה אחת בלבד?

ואיזה מסכנים האוהדים (gettyimages)

 

מעט האוהדים שעוד החזיקו אצבעות לקמבאק הירואי התחילו לעכל את הבשורה כשסטיב קוק כבש עבור העולה החדשה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה (45+2). ג'ושואה קינג שם את המסמר האחרון בדקה ה-74, לפני שג'ורדן אייו כבש את השער העצוב ביותר בקריירה הקצרה שלו (85).

סוואנזי – צ'לסי 0:1

ערב המחזור, חוס הידינק עדיין לא הפסיד בליגה האנגלית, מאז החליף את ז'וזה מוריניו. אחריו הבלוז, מעשית, איבדו את הסיכוי לסיים עם כרטיס לליגה האירופית. ת'ור סיגורסון היה זה שעשה את ההבדל בין הקבוצות עם שער בדקה ה-25.

 

הידיניק. הפסד ראשון (gettyimages)

 

סאות'המפטון – ניוקאסל 1:3

רפא בניטס הגיע למגפייז במטרה לעזור להם להישאר בליגה הבכירה, אך המטרה הזאת ספגה מכה אנושה לאחר ההפסד לקדושים, מאחר והספרדי הצליח להשיג רק נקודה אחת בארבעה משחקים. שיין לונג הוציא לאורחים את הרוח ממפרשים לאחר שכבש כבר בדקה הרביעית. גרציאנו פלה (38) ו-ויקטור וויניאמה (55) השלמיו, לפני שאנדרוס טאוסנד צימק (65).

 

משחקים נוספים: אברטון – ווטפורד 1:1 (ג'יימי מק'קארתי, 45+1/ חוסה הולאבס, 45+3), קריסטל פאלאס – נוריץ' 0:1 (ג'ייסון פאנצ'און, 68).

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי