מוריניו עקף את ריאל: פוגבה מתקרב ליונייטד

פוגבה. יחזור לשדים האדומים?
פוגבה. יחזור לשדים האדומים? | צילום: GettyImages

דיווח: מחירו (120 מיליון יורו) מרתיע את הבלאנקוס. חאמס יגיע איתו?

(גודל טקסט)

הקיץ בקושי החל, היורו בעיצומו אך נראה כי פול פוגבה הוא המלפפון הכי לוהט באירופה בחלון ההעברות הנוכחי. קשר יובנטוס ונבחרת צרפת בן ה-23 מבוקש מאוד על ידי מועדונים ברחבי היבשת, ונראה כי המאבק מתקרב לנקודת הכרעה.

לאחר דיווחים כי נפתח משא ומתן בין יובה לריאל מדריד, ה"אס" הספרדי פירסם כתבה לפיה הבלאנקוס נרתעים מהמחיר המבוקש – 120 מיליון יורו, וכי מנג'ר מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו עקף את האקסית ממדריד וכעת מוביל במירוץ אחר הקשר המוכשר, שכידוע שיחק בקבוצת הנוער שלה.

מעבר לתג המחיר שהציבה הגברת הזקנה, גם הדרישות של הקשר הצעיר מעלות חשש בריאל. לפי הדיווח, פוגבה דורש שכר שנתי של כ-12 מיליון יורו, מה שיקפיץ אותו מעל גארת' בייל וסרחיו ראמוס (ורק מאחורי כריסטיאנו רונאלדו) בטבלת המשתכרים בבלאנקוס. ואם לא די בכך, סוכנו הידוע לשמצה – מינו ראיולה – דורש כ-25 מיליון יורו עמלה על תפירת העיסקה.

בעוד במדריד החליט להשהות את המו"מ, ה"אס" מפרסם כי מוריניו מנצל זאת כדי ללחוץ לכיוונו. בין היתר משום שחוזה הטלוויזיה הגדול החדש בפרמייר-ליג מעניק לשדים האדומים 90 מיליון יורו נוספים, שעושים אותם עוד יותר עשירים.

כבר היה אדום. פוגבה (GettyImages)

ואפרופו מוריניו, יונייטד וריאל, ייתכן כי למשולש הזה תצטרף צלע רביעית – חאמס רודריגס. הכוכב הקולומביאני ממעט לשחק תחת זינדין זידאן, והבוקר התפרסמה בדיילי מירור ידיעה לפיה הבלאנקוס מוכנים להיפרד מרודריגס תמורת 50 מיליון ליש"ט.

פנוי תמורת 50 מיליון ליש"ט. חאמס (GettyImages)

חאמס מיוצג על ידי סוכן העל ז'ורז' מנדש, שבין לקוחותיו נמנה כמובן ז'וזה מוריניו, מה שכמובן משפר את סיכוייה של יונייטד והמיוחד לצרף את השחקן. אך עדיין קיימת שאלה עד כמה הקולומביאני מתאים לתכניות של מוריניו, שגם מעוניין בהנריק מחירטריאן מדורטמונד. וגם אם מתאים, האם ליונייטד מספיק משאבים כדי לגייס את כל השחקנים המקשורים אליה? הזמן יגיד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי