מוריניו: פוגבה יכול להיות הלב של מנצ'סטר יונייטד

הדבר הגדול הבא?
הדבר הגדול הבא? |

מנג'ר השדים האדומים מתרגש. השחקן היקר בהיסטוריה: "הרגע הנכון לחזור"

(גודל טקסט)

שבועות ארוכים חיכה עולם הכדורגל להודעה קונקרטית של מנצ'סטר יונייטד בעניין פול פוגבה, והלילה (בין שני לשלישי) זה סוף סוף קרה: קשר נבחרת צרפת נמכר מיובנטוס וחתם על חוזה לחמש שנים אצל השדים האדומים.

סכום העסקה אמנם לא פורסם באופן רשמי, אבל לכולם ברור: פוגבה הוא השחקן היקר בהיסטוריה. על פי הדיווחים, יונייטד שילמה לאלופת איטליה כ-110 מיליון יורו כדי להחזיר את "הבן האובד", אך הסכום עשוי לגדול בעקבות הצלחות כאלה ואחרות.

בכל מקרה, את ז'וזה מוריניו הנושא הכספי לא מטריד. "פול הוא אחד השחקנים הטובים בעולם ויהיה לו תפקיד מרכזי בקבוצה שאני רוצה לבנות כאן לעתיד. הוא יכול להיות הלב של יונייטד בעשור הקרוב ומעבר לכך", הדגיש המאמן הפורטוגלי.

REUNITED: https://t.co/VFkDJ05zuf#POGBACKhttps://t.co/y68rpT0dob

— Manchester United (@ManUtd) August 8, 2016

"המיוחד" פירט את המעלות של פוגבה: "הוא מהיר, חזק, יודע לכבוש שערים וקורא את המשחק טוב יותר גם משחקנים מבוגרים ממנו. יש לו את היכולת להפוך את התפקיד במרכז השדה לשלו למשך הרבה מאוד שנים. הוא צעיר ורק ימשיך להשתפר".

פוגבה עצמו נשמע נרגש מעצם החזרה לאנגליה: "אני מאושר להיות שוב ביונייטד. זה מועדון אשר תמיד היה קרוב לליבי ואני באמת מחכה בקוצר רוח לעבוד עם מוריניו. נהניתי מכל רגע ביובנטוס ויש לי משם זכרונות נהדרים, אבל אני מרגיש שזה הזמן הנכון לחזור לאולד טראפורד".

הכוכב הצרפתי סיכם במסר לאוהדים: "תמיד נהניתי לשחק מול הקהל במנצ'סטר ואני לא יכול לחכות לרגע שבו אתחיל לתרום לקבוצה. זה המועדון הנכון עבורי כדי להשיג את כל מה שאני רוצה בכדורגל".

מוריניו, בונה רבות על פוגבה (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי