מנצ'סטר יונייטד למוריניו: אתה תהיה המנג'ר הבא

הפעם זה אמיתי?
הפעם זה אמיתי? | צילום: ערן לוף

באנגליה דווח שהמיוחד יגיע בקיץ וירוויח 20 מיליון ליש"ט לעונה. קאנטה יירכש מלסטר?

(גודל טקסט)

האם סאגת ז'וזה מוריניו ומנצ'סטר יונייטד על סף סיום? לפי "הסאן", אכן כן. העיתון האנגלי פרסם שהנהלת יונייטד הודיעה לפורטוגלי שהוא יהיה המנג'ר בעונה הבאה וכי "הג'וב שלו".

 

עיתון "הסאן", הבוקר (צילום מסך)

 

מוריניו ואנשיו היו מודאגים מהידיעות פיהן לורן בלאן מועמד ליונייטד, אבל אחרי 48 שעות של שיחות בין סוכנו ז'ורז' מנדש וראשי הקבוצה, נראה כי יצא עשן לבן והמיוחד יהיה מחליפו של לואי ואן חאל, גם אם האחרון יזכה בגביע האנגלי.

 

 

לפי הידיעה ב"סאן", המו"מ בין הצדדים החל עוד בחודש דצמבר, מעט אחרי שהפורטוגלי פוטר מצ'לסי, כאשר לאחרונה הבינה יונייטד כי היא צריכה להגיע איתו להסכמות אחרת הוא עשוי להיענות להצעות אחרות.

 

מוריניו אמנם לא אמר זאת באופן פומבי, אך פרסומים על רצונו להגיע למנצ'סטר יונייטד צצו עוד לפני שנים, ונראה כי אותו רצון נותר זהה. לפי הדיווח היום מוריניו צפוי להרוויח באולד טראפורד סכום עתק של 60 מיליון ליש"ט לשלוש עונות.

 

מוריניו. בקרוב באולד טראפורד? (אודי ציטיאט)

 

ביום ראשון תארח יונייטד את לסטר (16:05, שידור ישיר בספורט2), במשחק שעשוי להכתיר את האחרונה לאלופה אם תנצח. אך השדים האדומים עדיין נאבקים על מקום בליגת האלופות, ובלי קשר, גם לוטשים עיניים לעבר אחד מהכוכבים של השועלים – אנגולו קאנטה, שאלכס פרגוסון הצהיר לאחרונה שהוא מבחינתו שחקן העונה באנגליה.

 

קאנטה. מוריניו מאשר? (GettyImages)

 

הקשר הצרפתי מככב העונה במרכז המגרש של לסטר ומוביל את הפרמייר-ליג בחטיפות. יונייטד תנסה לגשש בראשון עם ראשי היריבה בנוגע למעמדו, אך לפי הדיווחים השועלים כנראה יהיו חסרי אונים לעצור את עזיבתו מאחר ויש לו סעיף שחרור העומד על 20 מיליון ליש"ט. אנדראס פריירה הצעיר עשוי לעבור בהשאלה כחלק מהעיסקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי